Jag borstar tänderna före frukost.Jag borstar btw inte före frukost om den äts hemma, men direkt efter.
Jag gillar smaken av mintkaffe.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag borstar tänderna före frukost.Jag borstar btw inte före frukost om den äts hemma, men direkt efter.
Jag borstar tänderna före frukost.
Jag gillar smaken av mintkaffe.
Jag tror att det har att göra med hemmets storlek.Grunden till det hela är ju att jag tycker att det är trevligt att rå om mitt hem. Det gäller även renovering, trädgårdsarbete, underhåll, stallskötsel osv osv när de delarna tidigare har ingått i mitt boende. Bryr man sig inte och tycker man inte att det är trevligt så blir det ju ett måste, och då är det klart att man inte gör det på samma sätt.
Jag tror att det heter "terrier".Prydnadskuddar... till säng? Är det inte det som heter "katt"?!
Det är tur att vi alla är olika
Jag har en skohyllaShit, jag måste skaffa fler stolar!
Nej, inte alls. Däremot så vill jag ha en partner som anser att ett hem ska ha en viss lägsta-nivå av ordning. Där ingår att grejer/kläder tas tillbaka till sin plats, man tar hand om disk omgående och lite annat.
Sen vill jag inte påstå att städning är ett intresse, precis som att jag inte har som intresse att promenera. Jag gör det för att det är avkopplande och ger energi, men det är inget jag är engagerad i eller så. Det bara görs för det mesta.
Men alltså seriöst. Sluta kalla hushållsarbete för intresse. Det är INTE ett intresse, även om det finns folk som lägger massor med tid på att hålla hemmet skinande rent.Och då till min pudels kärna, måste en presumtiv partner dela det intresset eller inte?
Jag vill vara mycket tydlig med att jag inte värderar intressen mot varandra.
Jag ska vara så kä**ingaktig så jag ska säga; - Det är skillnad när man har heltidsjobb, barn, djur och större ytor. I min etta, för trettio år sedan, på 27 kvm så hade jag ordning. Sen har jag provat nästan alla nivåer på städning, boende, bostadsstorlek, olika sambos och dom senaste åren hittat en fungerande variant.
Alltså fy. Jag köpte dem, jag testade dem, jag dissar dem. Urk.
Tack.
De är äckliga
Ja fy fan. Åt tre för säkerhets skull (har mens) men nej, urk bara.
Lika kärringaktig jag och nej det är ingen skillnad alls om man har jobb, barn, djur, större ytor. Been there, done that och hade inte rörigare eller smutsigare än jag har nu med mindre boyta, färre djur och 1 barn istf 3Jag ska vara så kä**ingaktig så jag ska säga; - Det är skillnad när man har heltidsjobb, barn, djur och större ytor.
Ja alltså @sjoberga jag fattar vad du menar men din ton känns så jäkla trist. Alla dessa kvinnor alltså som tagit på sig ett stort ansvar för hus och hem, ett ansvar som kan kännas enormt stort och viktigt i och med samhällets normer och ideal, de avfärdar du med att de minsann har städning som hobby? Det känns så unket.Men alltså seriöst. Sluta kalla hushållsarbete för intresse. Det är INTE ett intresse, även om det finns folk som lägger massor med tid på att hålla hemmet skinande rent.
Jag har rapporterat dig för att ha lurat mig att köpa en hel påse med de där äckliga bajtsen .Jag har rapporterat era inlägg
Jag tror att det heter "terrier".
Jag har rapporterat dig för att ha lurat mig att köpa en hel påse med de där äckliga bajtsen .
För mig absolut bättre, plockande och städande gör mig nedstämd det jag skrev innan gör mig glad.Roligare ja, men bättre?
Jag ska vara så kä**ingaktig så jag ska säga; - Det är skillnad när man har heltidsjobb, barn, djur och större ytor. I min etta, för trettio år sedan, på 27 kvm så hade jag ordning. Sen har jag provat nästan alla nivåer på städning, boende, bostadsstorlek, olika sambos och dom senaste åren hittat en fungerande variant.
Och jag jobbar heltid och bor i en liten lya på 46 kvadrat, noll barn djur eller trädgård, och jag orkar knappt ens dammsuga. Ska därför köpa en liten robotdammsugare som jag kommer att älska av hela mitt hjärta .Jag har haft villa, 150 kvm, med trädgård och sambo. Jobbade 75%, pluggade 100 % (på plats, inte distans). Skötte hemmet själv, och det var lika rent då.
Och jag jobbar heltid och bor i en liten lya på 46 kvadrat, noll barn djur eller trädgård, och jag orkar knappt ens dammsuga. Ska därför köpa en liten robotdammsugare som jag kommer att älska av hela mitt hjärta .
I mitt fall: jag uppskattar att ha det rent och fint och prydligt och att slippa vara den som ser till att det blir så .Men exakt. Det handlar inte om varken om tid eller att ha bättre saker att göra, det handlar om vad man prioriterar och uppskattar!
Den enda som har användning av vår robotdammsugare det är katten.Och jag jobbar heltid och bor i en liten lya på 46 kvadrat, noll barn djur eller trädgård, och jag orkar knappt ens dammsuga. Ska därför köpa en liten robotdammsugare som jag kommer att älska av hela mitt hjärta .