Skulle vilja se lite bilder på era Blandisar :)

Sv: Skulle vilja se lite bilder på era Blandisar :)

Zlatan

Har ingen aning vad dom kan ha för ras i sig.. Men vallhundar är det och dom har ett enormt psyke, lugna och trygga i sig själv.

Mina bästa vänner..:)

Vacker svans! :love: Visst är vallhundar underbara!

Bild059999.jpg

Bild029999.jpg

Absolut.. Är så goa.. :-)

Tihihi glöm inte skriva va d e för raser i era blandisar;) Måste bara säga d än en gång sicka underbara hundar ni visar upp :love:

Hur lägger man in bilder? :confused:

Lägg upp bilden från din dator på en websida. Tex. www.webshots.com eller www.photobucket.com som båda är gratissidor.

Du blir medlem på ngn av dessa sidor (eller annan) och kan efter det lägga upp bilder där. När du lagt in bilderna på websidan så loggar du ut från ditt konto (mkt viktigt!), går till ditt konto utloggad, högerklickar på bilden du vill visa på buke (i rätt format/stl) och väljer "egenskaper". På egenskaper hittar du "Adress (URL)" och markerar det som står bakom det (dvs. weblänken till bilden). När adressen är markerad håller du in ctrl+c på tangentbordet och du har kopierat länken. (På webshots är det lite annorlunda. Du klickar på bilden du vill ha så att den kommer i stort format, men där kan du inte högerklicka fram egenskaper. Istället klickar du som vanligt en gång till och får upp en sida med länkar till bilden. Välj en stl, jag gillar 500 för buketrådar, och kopiera sen koden/länken under "post in a forum". Detta gör du medan du fortfarande är inloggad på ditt konto.)

Gå in här på buke och klicka på denna knapp:
insertimage.gif
och klistrar där in länken genom att trycka på crtl+v. Tryck OK och bilden ligger inne kodad och klar. Vill du bara skriva koden så är den [*IMG][*/IMG] fast utan stjärnor.

Lätt som en plätt! :laugh:

Åhh va fin!

Vad är det för raser?

13474568.jpg

Gissa? 3 raser är en ledtråd.

13422262.jpg

Tyvärr bor hon inte hos mig längre, min underbara Nemi.

13422266.jpg

13422264.jpg

Är 50 % av en ras, 25 % på en annan och 25 % på en tredje..

*putt putt*

Hmmm gissar på 50% schäfer å sen e d skit svårt men chansar på labbe å nån vallningshund?????????????

Ja visst är hon. Det är blandning mellan schäfer, dobermann och lite lite collie

50 & schäfer och 25 % vallhund (tervueren) är korrekt.

come on... en ras till... en ras från lite längre upp i landet.

hon är väldigt vaktande och skällig om det är till ngn hjälp?

hon får svansen till helkrull :p

ja jo det är de.. men inte mer än något annat.. tror hon har 4 raser i sig... eller flera... men ja hon ser ut som en!:laugh:

Här e ett par bilder på familje hunden när jag bodde hemma:laugh:
Kan någon gissa va d e för ras i han???

På första bilden e han 4 år å på andra bilden e han 5 år:D
Svårt å tro när han ser äldre ut men så såg han ut redan som valp hihihi
Han va nog den snällaste hund vi har haft i familjen när jag bodde hemma:) Han var väldigt lätt lärd tog han 10 min å fatta rulla runt å han älskade att ha dragkamp m bollen å snabb som en vessla va han när vi tränade agility:D
Så nu till den roliga blaningen i han
rottweiller,rizensnachuser(stavning) å bordercollie:D
hade ni kunnat gissa d efter att tittat på han d hade inte jag i allafall om jag inte hade sett hans föräldrar när vi var å hämtade han:D

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 978
Senast: Anonymisten
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 721
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
12 999
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Jag blir mer och mer förvånad desto mer jag märker hur lite folk aktiverar sina hundar, så jag måste höra även med er för att vidga mina...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
7 076
Senast: Lazio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka