Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Du blir medlem på ngn av dessa sidor (eller annan) och kan efter det lägga upp bilder där. När du lagt in bilderna på websidan så loggar du ut från ditt konto (mkt viktigt!), går till ditt konto utloggad, högerklickar på bilden du vill visa på buke (i rätt format/stl) och väljer "egenskaper". På egenskaper hittar du "Adress (URL)" och markerar det som står bakom det (dvs. weblänken till bilden). När adressen är markerad håller du in ctrl+c på tangentbordet och du har kopierat länken. (På webshots är det lite annorlunda. Du klickar på bilden du vill ha så att den kommer i stort format, men där kan du inte högerklicka fram egenskaper. Istället klickar du som vanligt en gång till och får upp en sida med länkar till bilden. Välj en stl, jag gillar 500 för buketrådar, och kopiera sen koden/länken under "post in a forum". Detta gör du medan du fortfarande är inloggad på ditt konto.)
Gå in här på buke och klicka på denna knapp:
och klistrar där in länken genom att trycka på crtl+v. Tryck OK och bilden ligger inne kodad och klar. Vill du bara skriva koden så är den [*IMG][*/IMG] fast utan stjärnor.
Här e ett par bilder på familje hunden när jag bodde hemma
Kan någon gissa va d e för ras i han???
På första bilden e han 4 år å på andra bilden e han 5 år
Svårt å tro när han ser äldre ut men så såg han ut redan som valp hihihi
Han va nog den snällaste hund vi har haft i familjen när jag bodde hemma Han var väldigt lätt lärd tog han 10 min å fatta rulla runt å han älskade att ha dragkamp m bollen å snabb som en vessla va han när vi tränade agility
Så nu till den roliga blaningen i han
rottweiller,rizensnachuser(stavning) å bordercollie
hade ni kunnat gissa d efter att tittat på han d hade inte jag i allafall om jag inte hade sett hans föräldrar när vi var å hämtade han
Hästnyheter Jag menade inte att det är fel att arbetsgivaren ger de möjligheterna, men inte heller att det är en skyldighet. Om en arbetsgivare bara...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.