Skulle vilja se lite bilder på era Blandisar :)

Sv: Skulle vilja se lite bilder på era Blandisar :)

Kl

Har en liten Yda, 6 månader. Hon är 50 % dvärgschnauzer - 50 % shih tzu.

Och bilder då:
Full fart!
19298894.jpg

Huvudbonad :angel::p
19298891.jpg

Söta hjärtat.
18340602.jpg

3 månader gammal (tre månader sedan) och vetydligt mindre hår.
Precis när ena örat plötsligt reste sig :D
19298988.jpg

60kg?! Jädrar! Jag som tycker min är stor och han är 65cm och väger 30 kg. Hur hög var din?

Återkommer förresten med bilder på min.

Men, det var det raraste jag sett i hela mitt liv!!:love:

Här kommer min!
Kastrat, två år 7 juli. Zipper heter han, och är korsning flatcoated retriver/pointer.
Vi tränar för att så småning om kunna tävla lydnad, annars så leker vi agility, tränar tricks och utforskar skogen.

Roligaste ever, att leta upp ruttna pinnar i bottan av... av.. tja, allt vatten :p
_MG_2702.jpg

Nya tricket - kunna balansera en Frolic!
_MG_2583.jpg

Går på stegen på apellplanen.
_MG_2638.jpg

Senast ändrad:

Jag har typ inga bra bilder för närvarande eftersom min kamera har börjat strejka, men jag lägger in lite vad jag har...

P1170694.JPG

Mina voffsar Tyson (50% dvärgpinscher, troligen 50% welsh corgi) som är tre år och mattes älsklingsgris som håller ordning på marsvinen :love:

DSC_0028.JPG

Och Tischa 4 år, en lite-av-varje-korsning, men gissningsvis podenco/husky eller något liknande...

finscha.jpg

veud_geur_deu_leiten.jpg

Jag har typ inga bra bilder för närvarande eftersom min kamera har börjat strejka, men jag lägger in lite vad jag har...

P1170694.JPG

Mina voffsar Tyson (50% dvärgpinscher, troligen 50% welsh corgi) som är tre år och mattes älsklingsgris som håller ordning på marsvinen :love:

DSC_0028.JPG

Och Tischa 4 år, en lite-av-varje-korsning, men gissningsvis podenco/husky eller något liknande...

finscha.jpg

veud_geur_deu_leiten.jpg

Är det ett virvelmarsvin som ligger i mitten på nedersta bilden:rofl: (jag skojar)!
Jättefina hundar (och marsvin):love:

Här kommer "The one and only", Birk Borkason!

Blandras mellan rottweiler och pyreneer. Snygg som attan enligt mig!

birken.jpg

Semester075_edited.jpg

Här är min blandis rottweiler/dobermann. Hon blir 2 år i augusti.

Enligt uppfödaren 95% rottis, 5% dobbis, men ärligt talat, se på hunden.

Valpis
Bild009.jpg

Större
busifg4.jpg

Bild028.jpg

Bild036.jpg

Svårt sånt där, Jag tycker hon ser väldigt olika ut på bilderna. Någon av bilderna ser man att det är mer rottis i, men andra ser det ut som om hon skulle vara mer dobberman..:P

Otroligt fin hund iaf, och vad fin den är i pälsen!:)

Oj va kul att se att här e fler som har blandisar :) Alla lika fina åååå va jag blir sugen på en till hihihi En annan fråga hur kommer det sig att d blev en blandis i stället för en renrasig vovve????
För min egen del så kan jag nog säga att vi har haft både renrasigt å blandis i familjen när jag växt upp.... Jag vet inte varför men ja tycker det är roligare m en blandis för dom ser inte ut som alla andra å sen gillar jag deras lynne å temprament ja där e lite gott å blandat i dom så att säga :) Men nu e d bara vad jag tycker d e ju olika för person till person....

Senast ändrad:

Tilly Alaskan Husky, Vorsteh, Pointer 9 år o antagligen inne på sin sista vår :(

DSCN8204.jpg

tillymedvalp.jpg

tillyrumpa.jpg

vackertillsan.jpg

damptilly.jpg

Senast ändrad:

ppelhund.jpg
hundmedfrisbee.jpg

Scooby Doo, blandning mellan Border Collie och Polsk vallhund. Den absolut snällast hund jag träffat, den stackarn blir hunsad av alla djur... Ingen vallhund det här inte ;)

Felicia

Luciano & Felicia

Zlatan

Har ingen aning vad dom kan ha för ras i sig.. Men vallhundar är det och dom har ett enormt psyke, lugna och trygga i sig själv.

Mina bästa vänner..:)

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 978
Senast: Anonymisten
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 720
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
12 999
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Jag blir mer och mer förvånad desto mer jag märker hur lite folk aktiverar sina hundar, så jag måste höra även med er för att vidga mina...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
7 076
Senast: Lazio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka