G
Goldi
Sv: Skrittmaskin !
Det behöver inte vara antingen eller , jag vill ha häst fast jag inte är till stallet varje dag. Får hjälp då med in o utsläpp fodring. Då kan det även vara bra att hästen får röra på sig, speciellt när hon gillar att gå där med sina kompisar.
Tråkigt med inställningen att det bara är svart eller vitt. Livet består av många gråzoner, t ex familj och barn.
litenmama skrev:*det är jättebra dom dagarna man inte har tid*Har man inte en timma över för ens häst en timma om dagen?ska man då ha häst?vad hände med att en häst ska ha sin dagliga rykt,motioneras och varför inte umgås med hästen?.Varför då ha häst?.Men det är min personliga åsikt, man skaffar sig en egen häst när man har tid,lust och ork för den.
Det behöver inte vara antingen eller , jag vill ha häst fast jag inte är till stallet varje dag. Får hjälp då med in o utsläpp fodring. Då kan det även vara bra att hästen får röra på sig, speciellt när hon gillar att gå där med sina kompisar.
Tråkigt med inställningen att det bara är svart eller vitt. Livet består av många gråzoner, t ex familj och barn.