Skrapa trisslott!

Vet ni tjejer?! Här i Australien har de jättefina hästar! På dem här ranchen jag är nu kan man få en pytteliten känguru-unge med om man köper om man häst! En wallaby. Eller om man får klappa dem. Har inte kollat upp så noga men de är vansinnigt söta! Och så kan man äta krokodilkött på restaurang! Underbart väder och härliga människor!

Vet ni tjejer?! Här i Australien har de jättefina hästar! På dem här ranchen jag är nu kan man få en pytteliten känguru-unge med om man köper om man häst! En wallaby. Eller om man får klappa dem. Har inte kollat upp så noga men de är vansinnigt söta! Och så kan man äta krokodilkött på restaurang! Underbart väder och härliga människor!

Kläck ur dig hur det gick nu :rage:

Var i Australien är du och varför har du en trisslott? :laugh:

Behöver du byta ut den mot en ny så åker jag till Sverige om mindre än 2v och kommer tillbaka i slutet av Juli, kan fixa :D

Låter som ranchen jag jobbade på. Nästan

Helluuu alla Fredaxmonstersch! Jag har fått trisslotter i Födelsedaxpresent! Såna man skrapar lixom flera på samma lott, fast två styckna! Nån som vill va med när det är dax?! Snart skare vinnas stålarsch!
Ps. Förresten så fyller jag inte år förrns på Måndag, så då kan ni gratulera och om ni skickar prezzies i morron så hinner de fram! Taxå mycket på förhov! ;)

(Bra häst till mig för de pengarna! Appselut! Räcker till ett diskret läppstift också. Kan man ha i rykthinken ifall det skulle dyka upp nåt snyggt på dyngkasen! :turd::love: )

Liknande trådar

Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på... 2
Svar
34
· Visningar
2 114
Senast: starcraft
·
Relationer Idag för 25 år sedan träffade jag hästen som fick mig att förändra mitt liv. Redan från första stund så förstod jag mig på henne och vi... 2
Svar
20
· Visningar
1 790
Senast: Görel
·
Hemmet Hej! Vi har köpt hus och kommer att låna 1 445 000 kr av banken. Just nu så har vi kollat med Nordea, handelsbanken och SBAB. Första... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
3 564
Senast: Inte_Ung
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer... 2
Svar
22
· Visningar
983
Senast: Angel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka