Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Näää...hon köpte väl häst? Eller båda, OCH kanske ny telefon med bättre batteri?@Plantan har åkt på lyxsemester för storvinsten och glömt bort oss![]()
Näää...hon köpte väl häst? Eller båda, OCH kanske ny telefon med bättre batteri?
Jag ska nog också köpa en trisslott , det verkar spännande. Men måste avvakta pga fulladdat batteri på mobilen![]()
Vet ni tjejer?! Här i Australien har de jättefina hästar! På dem här ranchen jag är nu kan man få en pytteliten känguru-unge med om man köper om man häst! En wallaby. Eller om man får klappa dem. Har inte kollat upp så noga men de är vansinnigt söta! Och så kan man äta krokodilkött på restaurang! Underbart väder och härliga människor!
Vet ni tjejer?! Här i Australien har de jättefina hästar! På dem här ranchen jag är nu kan man få en pytteliten känguru-unge med om man köper om man häst! En wallaby. Eller om man får klappa dem. Har inte kollat upp så noga men de är vansinnigt söta! Och så kan man äta krokodilkött på restaurang! Underbart väder och härliga människor!
Aktier? Allvarligt... Jag blir deprimerad bara av tanken. Jag tar hellre en häst!