Skrapa trisslott!

Två rader med tre klöversch att skrapa på varje rad. Jag börjar med övre raden klöver i mitten. Vilken ska jag ta sen?

5000 spänn... Nån häst blir det ju inte men en himlansch massa läppstift kan man ju se fram emot. Får köpa en till hink. Sminkhink och rykthink. Men tyvärr ingen häst.

20 svenska riksdaler. Alltså. Nu är jag tebax till det gamla läppstiftet på loppisen. Två kvar att skrapa...

Sammanställning
2 på 20 spänn, en på 5000. (Vad kan man köpa för femtusen kronor? Förutom en hink full med läppstift alltså.) Och en på.100.000... Två skrap kvar!

Ja happ. Ska vi ta en till? En till minitriss med 6 skrap, en vanlig triss med 9 skrap, eller en diubbeltriss med 18 skrap på samma "lott". Vilken ska jag ta??

Liknande trådar

Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på... 2
Svar
34
· Visningar
2 114
Senast: starcraft
·
Relationer Idag för 25 år sedan träffade jag hästen som fick mig att förändra mitt liv. Redan från första stund så förstod jag mig på henne och vi... 2
Svar
20
· Visningar
1 790
Senast: Görel
·
Hemmet Hej! Vi har köpt hus och kommer att låna 1 445 000 kr av banken. Just nu så har vi kollat med Nordea, handelsbanken och SBAB. Första... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
3 564
Senast: Inte_Ung
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer... 2
Svar
22
· Visningar
983
Senast: Angel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka