Skånebor..

Sv: Skånebor..

ahhh... österlen... där har jag bott i tre år. åk ut en sväng till bollerup utanför tomelilla och titta på min gamla gymnasieskola! och när du ändå är där får du inte missa tingvalla.

Äsch, jag har vart på Österlen typ 50 ggr innan :p Mitt ex familj hade 3 hus där (Bara 2 nu), så vi var typ överallt.. Vintern var icke rolig alla dagar ;)

Bebben skrev:
Nä, inte au pair direkt.

På Österlen.

Typ arbetsuppgifter som "pilla liten staffe i naveln" o dyl ?

Kanske fläta liten nordis pannlugg o pussa på kattungar?

Hm..vad mer kan man göra på Österlen.....*tänka*

:idea: Dricka the o mysa i soffan medan vinden viner ute, plåga barn genom att låta dem straffmocka?

Nu kan jag inte komma på mer, får skriva lista..... :angel:

Straffmockning låter ju perfekt :idea:

Pilla på Staffmage kan jag nog också göra, om inte hon blir mosad av min vovve första dagen redan :angel: ;)

Om vi byter ut thé mot cola, din vegetariska mat mot mina kötträtter och ändrar så att sambon tar hand om hela hushållet kommer jag att bo i min drömvärld :rofl:

Bebben skrev:
Straffmockning låter ju perfekt :idea:

Pilla på Staffmage kan jag nog också göra, om inte hon blir mosad av min vovve första dagen redan :angel: ;)

Om vi byter ut thé mot cola, din vegetariska mat mot mina kötträtter och ändrar så att sambon tar hand om hela hushållet kommer jag att bo i min drömvärld :rofl:

Låter helt lysande.... :rofl:

Förutom då det där med kött.........hm.....*Plågalitenstockholmaremedgräs*

:devil:

Aldrig hört talas om ÄKTA sojakorvar, ÄKTA sojaköttbullar osv? *Peuh*...du kommer att bli förvånad... :d :d :D

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 787
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 042
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 912
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
775
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka