Skånebor..

Bebben

Trådstartare
Jahapp, då ska jag och skruttan bli lantisar då :eek:

Jag tror att hon kommer trivas ypperligt bra på landet faktiskt, har en stark känsla av det.

Jag får väl försöka mig på en skåneturnering lite längre fram, några frivilliga? :p

Sv: Skånebor..

Det vet du!
Vi sitter redan vi dörren och väntar!!!

Annars kan vi säkert träffas någon annan gång, jag planerar att stanna ganska länge :)

jaså? var ska du bo? vad ska du göra i skåne? (skönt att höra att du tagit ditt förnuft till fånga när en annan tappat sitt någonstans i smålands mörka skogar :crazy: )

Bah, jag är och kommer alltid att vara Stockholmare ända in i själen. Skulle aldrig i hela mitt liv bosätta mig i Skåne för alltid :p

Jag ska göra lite av allt möjligt, kul ska det bli i alla fall! :bump:

Jag kan nog satsa rejält mycket pengar på det :p

Har bott i Skåne av och till förut, med exet ju. Så jag VET att jag fortfarande är Stockholmare rakt igenom :love:

Calazirya skrev:
Va?

Du skulle ju få träffa GD bebisen i sommar, så flyttar du ???

:o :o :o

Jag måste helt enkelt, en drömchans för mig :)
Men jag återvänder ju till Sthlm igen senare. Och då ska jag köpa min nästa GD också..

Du och jag får väl ha en mini mini buketräff då, jag bor i Gävle på sommaren.

Inte så långt från uppsala :)

Jaa, det kan vi ha. :)

Är det bara på somrarna du bor där? Jag har nämligen tänkt börja på högskolan i Gävle nästa höst.. om jag kommer in dvs.

Jag var ju det längre ner.

Allt möjligt som innefattar häst och hund, plus lite barn och lite sådant. Inga specifika uppgifter direkt.

Nja, jag har ju hela min familj där + alla mina vänner ( kommer från Gävle )

Så jag besöker Gävle titt som tätt.

*Höstlov
*Jullov
*Veckan efter en tenta

och några helger bara endå...

Men det bli väl mindre nu fram tills sommaren om vi skaffar oss en liten Bebbe

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 787
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 042
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 912
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
775
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka