Skaffa hund?

Våra tuggade bia-bäddar, rev tapet, mattor, skor, mina tofflor och en ridhjälm 😡
Som krokodiler 😂
Jag är uppväxt med golden(utställning) och några av dom åt upp mina föräldrars hus. Minns när vi kom hem efter att ha åkt och ätit middag någonstans och hunden bitit av ett ben på köksbordet och demolerat en köksstol. Den hunden åt även upp tapeter och slet upp plastmattan på golvet. :eek:

Tror inte att min Aussie hade sönder något på den nivån förutom att han åt mina kläder :rofl:

Welsh springer spaniel kanske? Liknar ju golden lite men är mindre och så är de väldigt söta. Inte så tunga öron som den engelska.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 533
Senast: Cissi_ma
·
Hundavel & Ras Ny på forumet så har inte koll på hur detta funkar men jag ger det ett försök. Jag och sambon planerar att skaffa en till hund framöver...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
4 910
Senast: Kajsalisa
·
Hundavel & Ras Jag funderade länge på om jag skulle posta här eller inte. Jag har läst lite i andra trådar och läst på om alla möjliga raser så här...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 418
Senast: Sedna
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
5 000
Senast: Liran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Bra gårds och stallhund