Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Tjena folket !
Tänkte höra med er där ute... Ni som skall betäcka med skäckar... Vilka skäckar ska ni betäcka era ston med? Hörgull frá Stedja? Hringur frá Feti? Meitill? Min granne letar efter en skäck som ska betäcka hennes sto .
Vidir har en exteriörbedömning på Island. Kommer att totalbedömmas nästa år enligt en av ägarna. Hingstar får användas också i Sverige innan de har en tot. bedömning. Registreringen av fölet blir dock något lite dyrare, ca 2000 någonting om jag har förstått det rätt.
Den danska hingsten Kristall fra Sagastadir ligger mig väldigt varmt om hjärtat har betäckt Xflera med honom och det har alltid blivit jätte fina avkommer med toppen lynne och fina gångarter!
kan varmt rekomendera Vidir.. o till er som undrade.. han skall bedömmas nästa år pga att han har fått flera ston för betäckning i år. han är en av dom mest fantatiska hingstar jag har träffat , snällare häst får man baskemig leta efter!!!! han är så cool! står mitt bland sina ston och bara älskar att bli kliad på halsen, jag har inga problem att ta med barn in i hagen, skulle aldrig vara rädd att han skulle göra nåt!
han har ca 70 avkommor på island och vad jag vet är alla skäckar. så man väntar ju med spänning på vad som kommer nästa år! jag vill själv ha en efter honom men har tyvärr inget sto! öfrösker dock få katrin att betäcka ett av sina ston så jag kan köpa fölisen sen
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.