Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hade varit intressant att höra till vilken kategori du hör...
arbetslös, arbetsskygg, sjukpensionär, lyxhustru?
Mina hundar har sitt hem här, lämna i väg dem till ett hunddagis ( som verkar vara poppis bland stadsbor ) DET kan väl skapa stress om något. Dagmattar hit och dit. Hunden har ett hem och där känner den sig trygg. Jobbar man heltid så får man se till att lägga sin fritid på hunden.
Ja personligen struntar jag i ev åsikter i frågan, känner mig tillräckligt kunnig på området och kapabel att ha både hund och andra djur. Att någon jobbar hårt eller ej hör knappast till ämnet, jobbar hårt det gör vi alla på olika sätt.
Att som du och andra gör, sätta sig över alla heltidsarbetande familjer/personer och tala om för dem att just DE inte förtjänar att ha hund, det är mest trams i mina ögon. Är hunden i bra trim, blank o fin i sin päls, äter och dricker bra, kort sagt förefaller må bra ja då väger ert babbel rätt lätt i vågskålen eftersom ni bara "tycker" att hundarna mår dåligt. Vad grundar ni det på? Tänk om jag eller någon annan tycker att ni har bristfälliga kunskaper om hundar och absolut inte bör ha hund? Hur skulle ni ställa er till detta tro? Sälja hunden på en gång antar jag...
Jag har två hundar och de lämnas inte 8 h per dygn när det är så pass lätt att lösa det så att jag slipper.
Nu blev jag nästan lite upprörd!!! Jag heltidsarbetar!Ja personligen struntar jag i ev åsikter i frågan, känner mig tillräckligt kunnig på området och kapabel att ha både hund och andra djur. Att någon jobbar hårt eller ej hör knappast till ämnet, jobbar hårt det gör vi alla på olika sätt.
Att som du och andra gör, sätta sig över alla heltidsarbetande familjer/personer och tala om för dem att just DE inte förtjänar att ha hund, det är mest trams i mina ögon. Är hunden i bra trim, blank o fin i sin päls, äter och dricker bra, kort sagt förefaller må bra ja då väger ert babbel rätt lätt i vågskålen eftersom ni bara "tycker" att hundarna mår dåligt. Vad grundar ni det på? Tänk om jag eller någon annan tycker att ni har bristfälliga kunskaper om hundar och absolut inte bör ha hund? Hur skulle ni ställa er till detta tro? Sälja hunden på en gång antar jag...
Även om det är 2 hundar har dom inte så mycket sällskap av varandra som man kan tro...
Även om man har två hundar står min åsikt fast, en hund ska inte lämnas 8 tim per dag hela veckan..
Ja, du TROR en hel massa du....
Mina hundar blir inte gladare eller mår bättre av att andra männsikor kommer hem och går med dem i ett snöre, de blir glada och välmående när de vistas i en trygg miljö och när jag aktiverar dem.
Jag vet ALLT om mina hundar - vi har inga hemligheter för varandra