Ska jag gå eller vänta?

D

Dressyrryttare1994

En grönt kort kurs ska kanske hållas i klubben och jag vet inte om jag ska gå. Just nu ska jag inte tävla men kanske till hösten. Mina föräldrar kanske tycker att jag bör vänta eftersom det inte är säkert att jag ska tävla till hösten. Men jag tycker nog att det är bättre att gå nu så har man det gjort så blir det inget krångel om det inte skulle komma någon mer kurs detta året. Vad tycker ni? Ska jag gå på denna kursen eller vänta?

Sv: Ska jag gå eller vänta?

Jag tycker att du ska gå den så att du har det avklarat. :) Jobbigt om det inte blir någon kurs senare och du ändå vill tävla.

Sv: Ska jag gå eller vänta?

Okej :) Tack, då ska jag säga till mina föräldrar så att de ringer till klubben :)

Liknande trådar

Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 109
Senast: Amha
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 174
Senast: Squie
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Fortsättning från VGV Kids. Vi träffade en sköterska på närakuten som verkade oroad. Hon verkade inte riktigt få grepp om varför han...
Svar
12
· Visningar
2 195
Kropp & Själ Jag är och har nästan alltid varit singel. Kanske inte helt frivilligt men ändå självvalt kan man säga. Problemet är att jag sen typ...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
14 250
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar