Sjuk under graviditet!

Jolanta

Trådstartare
Ja, jag har varit sjuk under mestadelen av min graviditet.

Jag jobbar med handikappade, som inte alltid vänder sig bort när de hostar eller nyser, och blir smittad i ett.

I Vecka 10- Maginfluensa

I Vecka 14- Feber/Förkyld

I Vecka 18- Feber/halsen.

Nu till frågan, kan det vara skadligt för bebisen, att jag är sjuk hela tiden?:crazy:
 
Sv: Sjuk under graviditet!

Denna fråga läste jag nyligen på annan sajt. Svaret från en barnmorska blev: en vanlig förkylning påverkar inte barnet. Kroppen koncentrerar sig på barnet och dess utveckling och inte för att bota en förkylning. Därför kan en förkylning bli mer långdragen under en graviditet.
 
Sv: Sjuk under graviditet!

Å vad skönt att höra, jag har varit förkyld sedan ca 9 veckor tillbaka, det blir bättre och börjar om inom några dagar bara.......
 

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 409
Gravid - 1år Fy tusan vad det tar emot att skriva detta men jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag känner inte igen mig själv sen jag blev gravid...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 909
Senast: Bapelsin
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 785
Senast: Nixehen
·
Kropp & Själ Det finns ju massor av trådar om Corona men hur sjutton ska man veta vad man har? I förrgår började jag må lite dåligt, började bli...
9 10 11
Svar
203
· Visningar
26 675
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp