Sista gången jag är gravid..

Kalaspinglan

Trådstartare
troligtvis. Och ändå går jag och gnäller och stånkar och stönar och tycker det är skitjobbigt. Egentligen är det ju ett helt fantastiskt tillstånd, där ett litet liv växer i min mage.
Jag har aldrig tänkt så tidigare.. att jag troligtvis inte kommer att vänta barn igen.

Ikväll ska jag lägga mig på soffan och njuuuuuuuuta av min graviditet.

Sv: Sista gången jag är gravid..

Jag led så fruktansvärt av mina graviditeter att jag steriliserat mig efter tre barn, fast jag egentligen vill ha fler. Inget fantastiskt eller underbart med det alls, bara en ren biologisk process jag var tvungen att genomlida. Jag ångrar naturligtvis inte mina barn, men fler är det inte värt för mig.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 973
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 296
  • Artikel Artikel
Dagbok Är det möjligt att ta sig ur en depression? Klart det är ... Men det känns rätt tröstlöst. Jag har varit inne i en rätt djup depression...
Svar
18
· Visningar
1 896
Senast: Blyger
·
Gravid - 1år Fy tusan vad det tar emot att skriva detta men jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag känner inte igen mig själv sen jag blev gravid...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 986
Senast: Bapelsin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar