Sir Schölling mer info och fler bilder?

C

crazy

Har suttit och kollat hingstar lite hit och dit ...satt och kollade Ridsport och såg annonsen på Sir Schölling...42 poäng exteriört i Sverige plus 9:a på hopp i Tyskland...var ju inga dumma poäng alls.En allsidig individ med andra ord...

Hittade bilder på flera trevliga avkommor men skulle gärna vilja se fler och veta vad han har lämnat lite närmare.Någon som har fler bilder på honom?Vet någon mer om vad hans möderne har gett tidigare?

Jag har hört att han själv ska ha ett mycket bra temperament.

Jag har bara en tror jag under ryttare och den är så suddig att man kan liksom ändå inte se nåt direkt. :crazy:

Hade gärna velat se en uppställd bild från sidan...om någon har? :confused:

Hans pappa Sherlock Holmes var en snygging i allafall...en jämn sådan...i såväl hopp som dressyr.(Har honom i den Tyske katalogen)

jag har exteriörbilder från hans broshyr, kan prova att scanna dem och skicka om du vill se>! :D

hej
mitt sto är dräktigt med honom.
jag bor ganska nära å har tänkt fara dit och ta lite bilder.
han är jättefin och är jättegosig. lugn sansad och har utstrålning.
återkommer till dig senare. skall dit i morgon och kolla hennes dräktighet. skall försöka ta med kameran, och får se om dom har tid att visa honom ute förstås.
han är väldigt lik sin pappa.

Det vore supergulligt av dej om du ville scanna och skicka dem till mej!!! :bow:

Åhh du som har chansen...var flitig med kameran!!!Jag bugar och bockar för alla bilder jag kan få se! :bow:

Ni har kanske möjlighet att lägga ut bliderna på nätet, så här i semestertider ;)

Har varit och klappat på honom många ggr, och sett när han blivit riden. Han är så gosig och snäll, och helt underbar att titta på.. :love:

Liknande trådar

Avel Som trådrubriken avslöjar, handlar detta om ston, i avel...Jag letar/säljer inte något själv, men fördriver ofta tiden med att titta...
2 3
Svar
40
· Visningar
6 184
Senast: fridshem
·
Övr. Hund (... Varför så fattiga kategorier här? Hälsa, avel, bilder - inte en enda om typ träning? :cautious:) Nåväl, såhär ligger det till: jag...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 231
Senast: Monstermom
·
Avel Jag är rätt säker på att jag kommer få en del negativa komentarer nu och det är jag beredd på, kritisera mig gärna men snälla förklara...
2
Svar
26
· Visningar
4 213
Senast: yennork
·
Övr. Grenar Inför stundande hingstval 2011 är det många som grubblar vad de ska vända sig. Ifjol startades en liknande tråd och jag uppfattade...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
25 950
Senast: supercassie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar