Singeltråden del 56

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden del 56

Ångrar du dig har jag en plats till salu :angel:

Fy fan vad det låter ont, haha. Usch. Jag vet hur det är att ha ooont efter något sådant. Visserligen inte sprungit/gått så långt. Men ja. :p
HHoppas du inte är helt död imorn iaf :)

Jag jobbar med så himla bra folk :love: :D
Haft det jättebra på jobbet idag trots att jag varit astrött och dan. :)

Så fint! :love:

Undret: Imponerande (och smått dåraktigt...!)

Själv har jag kommit hem från showen (som var helt fantastisk!) och möttes av operationstid i brevlådan. Bra ju, men ÅNGEST.

Va bra att du har det bra på jobbet :) Sånt är viktigt jue!

-----------

Själv känner jag mig ganska nöjd med dagen :) Hade hovslagaren ute imorse, och han är verkligen fenomenal med vår svåra häst :love: Fick hämtat hö och sedan ätit lunch med bästa vännen. Inte umgåts med henne "på riktigt" på flera veckor då vi båda varit sjuka, så var kul med lite vi-tid.
Sen bio (Secret life of Walter Mitty) med föräldrarna, och den var jättebra! (Pappa tyckte den var ok, och mamma sådär, så varierande betyg ;))

Så härligt med en bra dag, då jag mått sådär i veckan. Varit sjuk som sagt, och psyket har tagit rejält med stryk. Har dessutom tröttnat ordentligt på mitt jobb, av olika anledningar.. Men en bra mysdag som denna och att det gick så bra med hästarna gör att jag känner mig helt tillfreds :)

(Dessutom livesändning från Världscupshoppningen just nu på datorn :D)

Hade jag inte njutit av bion ikväll hade jag varit ännu mer avundsjuk på dig, men nu kan jag unna dig det ;)

Bra med operationstid! Säg till om du vill ha extramamman med dig ;)

KL

Hoppar in här med mitt dilemma.... självklart (:banghead:) drack jag lite mer än vad jag skulle igår när jag var ute med mina två bästa killkompisar och den enas flickvän. Den andra har också flickvän men hon bor i australien (problem nr 1).

Jag lärde känna båda förra sommaren och vi har verkligen klickat skitbra och är grymt bra kompisar, speciellt jag och killen med flickvännen i australien (vi kallas honom V). V har flera gånger sagt att han hade raggat på mig om jag var singel, kramat mig och sagt att han tycker om mig. Han ger mig "smeknamn" typ sötis, gullet mm. Han är rätt närgången när vi är ensamma, vill ligga och kramas om vi ser en film eller så. Jag är inte närgången av mig i vanliga fall, dels för att han har flickvän och dels för att jag inte är så närgången med mina vänner.

Vad jag vet så har jag inga andra känslor för honom än kompiskänslor. Har varit singel ca ett halvår och längtar efter att ha ett förhållande igen så tror och "hoppas" på att jag bara är lite desperat.. Tillbaka till gårdagen då, jag är full som kastrull och kåt som fan. Kommer ihåg 20 % av vad jag babblade om på hemvägen. Kommer ihåg att jag sa ett och annat om vad jag skue göra med honom om jag fick chansen, bla att hångla upp honom mot väggen. :banghead: V verkar ganska road (vad jag vet..) och någonstans kommer vi in på om vi skue raggat på varandra om vi var singlar, han svarar ja och jag säger att jag inte vet. Självklaart kommer jag inte ihåg mer :banghead: :arghh: Tror jag försöker övertala honom om att jag ska sova hos honom (hej desperat?) men hamnar som tur är i min egen säng. Vi har pratat lite mer än vanligt idag, han säger att han "vet saker" som han var osäker på förut ?? Har frågat lite men skäms ju lite över mitt beteende igår så tar hellre det en dag när allt har svalnat lite.

Känner såhär just nu :crazy: :banghead: :eek: :rage: :arghh: :confused:

är han intresserad? inbillar jag mig? skue jag vara intresserad om han blev singel? Är han bara mer "närgången" än vad jag är van vid? varför sitter jag och oroar mig för att jag har/börjar ¨få känslor för honom?

Har tidigare funderat över det här men får ingen klar bild över situationen, kloka bukare vad tänker ni?? :arghh:

kl

Äkta singelsnack: Idag blir det dejt (japp, så här sent). Bläää vad läskigt!

Var så jävla nära att backa ur, men nu är det för sent. Bara att köra på. Känner mig oerhört ocharmig idag.

Åh, hurra! Med vem, var och hur?

Ska bli askul Lårdo! En av mina bästa vänner är det dessutom som gifter sig. Och så gifter hon sig dessutom med en killkompis så alla hans/mina vänner kommer också :D

Hahaha jadu.. det vet jag knappt. Han är naprapat?

Men jag har ju bara herr göteborg i huvudet, kan ju bli spännande det här!

Åh, men åh! Så fint! Det är ju typ det finaste, när det är två nära vänner. Jag hade bölat floder. :)

cili: Kul!

Alltså, jag tycker att det låter som att han tycker att det är trevligt att ha någon när hans tjej är på andra sidan jorden, typ. Men det är ju jättesvårt att säga när man inte vet mer. Jag hade nog backat...

Cili: Din herr Göteborg kan gott behöva lite konkurrens!

Mm, hur fint som helst! :) Ska bara fundera på om jag kan ha en klänning som jag i så fall får låna av min syster. Tror den bör passa klädkoden. Måste dock fitta till mig i så fall :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Visste inte riktigt om jag skulle slänga ut frågan i den allmänna tråden eller skapa en egen, men kör på egen. Vilka brukshundar bör...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
11 903
Senast: Tonto
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
991
Senast: MML
·
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 405
Senast: Sezziyanen
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 768
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka