Singeltråden 55

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 55

Nu ska jag typ på Buketräff, fast nagellacksforumsträff istället. Haha.
Mamma bara skrattade åt mig när jag sa det. Svårt att lära känna folk? Nä, inte så jätte...

(förutom i skolan då va, yyyyyl!)

Haha. :D

Åh, alla kommer göra jättemycket handgester för att visa att de har finast klor! Så akta dig för svingande tassar.

Mvh, inte alls bitter för att jag ej får ha nagellack

Mina klor är nog minst fina. Askorta nu. Bööl.

Åh, typiskt hörru. Men sen när du blir en stor stark fröken blå får du det i alla fall!

Jo, ska ha en minifödelsedag på onsdag. Men tar presenterna och allt på lördagen (när mannen är ledig).

Vi ska till och med försöka ha Abbevakt på lördag. ÅÅÅH vad pirrigt! Tänk att få göra sig i ordning och känna sig som en MÄNNISKA, och dricka drinkar!
Alltså ÄLSKAR den där lilla, men när man går hemma med en sån där (och ska springa in och ut med dem stup i kvarten) så känner man sig inte särskilt rolig eller piffig. Jag känner mig bara trött, blek och mjukisbyxig.
Det är ingen främling som skulle stoppa snoppen i näsan på mig nu om vi säger så.

Kommer även att dricka julmust på min dagendåjagföddes-dag (onsdagen).
Mannen tyckte att han drack för mycket läsk (och blev för sötsugen), så han bestämde sig för att bara dricka läsk på helgerna. Och jag blev ju så illa tvungen att köra flickvänskortet all out och sympatilida med honom.

MEN INTE PÅ ONSDAG!!! Åh då ska jag dricka julmust till det sprutar must ur näsan på mig. Mmm.

Hurra! Då ska jag ha varannan ljusblå och varannan mörkblå så de matchar blåljusen. Sen ska jag ha en tumme guld så jag kan visa den för folk som gör rätt och förtjänar en guldtumme i kanten.

Eller ens pilla in den utan att fråga.

Det är liksom dött lopp här borta at the moment.

Eller hur!

ÅÅÅH Lården vad jag är avundsjuk på dig som har bott i USA. Vad du måste ha kunnat shoppa då.

Ja men jag fortsätter på temat och säger, fan vad det suger att åka hem från en vecka i Karlstad och bli tvärsjuk direkt. Uäääh vad jag hatar att ha feber.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 569
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 745
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 210
Relationer Tack för du tänkte på mig och ringde 112 inatt. Älskar min älskade chihuahuaterrier @dobbis :heart Och till er övriga med. Tack för...
Svar
5
· Visningar
1 849
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka