Singeltråden 55

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 55

Du har kopierat länken till sidan, inte till bilden. ;) Men det funkar om man högerklickar på ikonen och väljer "öppna i ny flik".

Men ja, jag kanske kan förstå det. Det jag säger, korthåriga hundar med ståndöron är ett vinnande koncept. Ingen som ser dem som små nallebjörnar och den där apsöta valptiden går över ganska fort så de där som slänger sig över valpar tycker att de ser farliga ut istället. :devil:

gdt5.jpg

Gav upp dropbox och laddade upp bilden på ett annat ställe så jag tror den funkar nu :D

Men jag förstår helt klart din poäng! Samtidigt - en oklappvänlig hund bidrar inte till väskpengar ;)

I know :love:

Och du, hade det gått att rösta på dig till att bli statsminister hade jag startat kampanj för dig i Malmö! :banana:

När min rektor på gymnasiet hade tal på vår student så pratade hon lite kort om varje elev och våra framtidsutsikter. "Statsminister, kanske?" löd utlåtandet om mig. :p

Skämt åsido, jag har nog alltid tänkt att jag kommer engagera mig i politik i framtiden. Men pga av en hel rad olika omständigheter så får det ligga i just framtiden... :)

På tal om detta. Såg du programmet "Kommunpampar" på SVT? De var ju bland annat i Kungälv och följde oppositionsrådet där. Rätt rolig figur måste jag ändå säga!

KL

Och JÖSSES människor vad ni skriver! Har ni inget liv? ;)
Bra dock att ni nämnde Downton! En av alla serier jag äntligen ska kolla ikapp i helgen är det tänkt!

När min rektor på gymnasiet hade tal på vår student så pratade hon lite kort om varje elev och våra framtidsutsikter. "Statsminister, kanske?" löd utlåtandet om mig. :p

Skämt åsido, jag har nog alltid tänkt att jag kommer engagera mig i politik i framtiden. Men pga av en hel rad olika omständigheter så får det ligga i just framtiden... :)

Jag tycker vi kör. Nu. Det behövs ju uppenbarligen...

Åh, men gullis. En vacker dag kanske... :)

Heddan: Jamen visst gör det. Helt sjukt som det ser är just nu. Vi kör.

Nu har jag svarat!

Bra enkät! :up:

Själv behöver jag verkligen reflektera mer över detta ämne...

Nej, det såg jag inte! Ligger det kvar i Svts öppna arkiv, tro? Hade varit intressant att se. :)

HÄR är ju ett rätt kul klipp i alla fall, du får kolla vidare om hela programmen finns kvar, jag vet inte...

KL

Sen för allmän information så är det inte så jättekul att ha ett liv med kontorstider heller ibland :p Men man lär sig uppskatta helgerna, har inte riktigt fattat den grejen innan!

Haha! Men Bohus fästning är väldigt vacker, där har han rätt.

Och hör ni den kungälvskan? Den där mjuka, snälla varianten av göteborgska? (Skriver man förresten dialekter med liten eller stor bokstav? Vill minnas liten, men det såg fel ut...?) Det är den finaste dialekten. Man låter så dumsnäll och fin.

Mvh, ej partisk.

Alltså, när man ber folk snällt så är de typ bäst. Min handledare sa att "om du får in typ 60 svar så blir väl det bra". Räknade med att detta skulle ta 10 dagar. Jag lade ut enkäten för ett par timmar sedan och har redan 92 svar. Den har ett maxtak på 100 svar.

(Vilket är rätt skönt, när min kompis skulle göra en webbenkät för sin B-uppsats (som är ynka 7,5 poäng och således bara blir en ministudie) så undersökte han gamers spelvanor. Lade ut enkäten på webben och när han kom på att han borde kolla hur det gick två dagar senare så hade han nästan 700 svar. Och var tvungen att mata in dem manuellt i SPSS.)

Jag får nog se till att ladda ner SPSS redan i helgen. Nu ska jag bara klura ut vad det faktiskt är jag ska räkna på :o

Fasen vad gött att du kanske hamnar lite före i tidsschemat nu då!

SPSS är nog ett jättebra program, om man som sagt listar ut hur man ska använda det! ;) Så toppen att du får ett par dagar extra till det!

HURRAAAA för Gotland! (nu blev det rätt, för nu är jag vaken och har dessutom linserna i!)

Jaa!!

Det är min födelsedag nästa lördag! Fast dagen jag föddes på är på onsdag. Men man kan ju inte fira då, och eftersom att jag är vuxen och därför får bestämma själv så bestämmer jag att min födelsedag är på lördag!

OCH DÅ SKA JAG DRICKA DRINKAR!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 569
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 745
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 210
Relationer Tack för du tänkte på mig och ringde 112 inatt. Älskar min älskade chihuahuaterrier @dobbis :heart Och till er övriga med. Tack för...
Svar
5
· Visningar
1 849
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka