Singeltråden 52

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 52

Jag kan i alla fall spika två ingredienser; HATT och bubbel! ;)

You bet! Och det första bröllopet var väl det som skulle ske i en gotländsk kohage, jag tror vi är lite närmare en idé där i alla fall ;)

Och tack allesammans, det känns jättefint :love: och nu sitter ringen där också, surrealistiskt för en inbiten cyniker som mig :angel:

Grattis :).
Jag håller med om att det kändes lite konstigt i början när det satt en ring på fingret där men det är faktiskt rätt kul att titta på bröllopsklänningar men vi har inte bestämt något datum som ni har.Vad roligt!:)

Jag är egentligen lite bitter idag då jag gärna hade velat vara på MetalTown.
Ikväll ska även M åka på skaldjurskryssning med några från hans jobb.Han äter inte ens skaldjur (& jag älskar det)!!:mad:
Så jag tänkte ta & städa härhemma nu med hög musik,sen ev träna,måla naglarna & köpa hem lite räkor.Även glo på en bra film men jag behöver förslag.Har ni något bra på lager?:)
(Sorry för en massa babbel från mig)

Alltså, jag är verkligen sååå jäkla genuint glad för er skull! :love:
Så himla fint att jag har två vänner(för ja, E är ju med min vän nu ju! :)) som älskar varandra så mycket att de vill gifta sig med varandra! Åh vad ni är bra! :D

Åh, klänningar! Jag är fast besluten om att ha två stycken, och de ska vara vintage. Min svärmor (alltså, att tänka på att hans familj kommer att bli mina riktiga svärföräldrar och svägerskor gör mig alldeles lycklig :love: ) är en väldigt duktig sömmerska och sydde systerns klänning, men eftersom jag inte kommer att vara här tillräckligt mycket så blir det svårt med provningar. Däremot så kan jag köpa klänningar som inte passar perfekt om jag hittar något som uppfyller mina krav och så kan jag få dem ändrade av henne.

Och datum har vi ju inget, att det ska vara på sommaren var vi dock enade om. Och inte nästa år eftersom vi vill spara lite till. Och inte heller om tre år eftersom det är OS då och det eventuellt kommer att påverka familjen. Ska vi vara på Gotland så blir det antagligen tidigt på sommaren eftersom det är då det brukar vara varmare och bättre väder. Men vi får väl se, inget klart även om Gotland känns som ett fint alternativ.

Tack gulle, vi känner oss väldigt fina :D det ska firas med bubbel i Göteborg också när vi kommer tillbaka tycker jag. Vi måste börja jobba på toleransnivån i tid :angel:

Superb! Då är jag nästan klar på sommarjobbet och har tid att dricka bubbel, får vi med männen också?

Hm, min är inte ledig och helgen v. 33 kommer det förmodligen besök från småland och helgen efter ska jag springa midnattsloppet...
Men, mitt i veckan funkar ju säkert med - han får väl dricka lite mindre bara ;)

Mitt i veckan är fint för mig, jag jobbar ändå helger när jag jobbar och när jag är ledig så kan jag alltid dricka bubbel :D har du semester i Göteborg de veckorna? Och buketräffar är alltid trevliga!

Jag ska till Amsterdam i Oktober! :banana:

Och om allt går enligt plan blir det nåt så retro som tågluff i direkt anslutning till den vistelsen, FINT LIV! Fett nöjd. :love: :bump:

ÅH vad roligt!!! Amsterdam är superfint och holländare är typ det trevligaste och roligaste folket som finns!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
10 11 12
Svar
223
· Visningar
10 663
Senast: lilsan
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 930
Senast: Anonymisten
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 382
Senast: Bison
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 704
Senast: LovingLife
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka