Singeltråden 52

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 52

Mäh, har du Ruzzel?! Och du har inte sagt något till mig? :eek:

Du får hänga med min bror i sommar när du ändå är i Lund ;)

Jag som är så söt och naturlig, höhö, heter hallonet87. Lägg till!!

Kul med sällskap. Med tanke på att jag känner honom så väl, haha! Du kan väl ta tåget ner?

Preliminärt i augusti, verkar inte bli nåt jobb då! ;) Haha, låter som min lilla hjälpreda... Du kan ju ta med din herre så kan han ativera damen här, så kanske hon inte stjäl våra penslar! ;) Såg häromdagen att baksidan av stallet minst sagt ser bedrövligt ut. Det rycker i fixarfingrarna må jag lova, om vi inte hinner i sommar kanske jag kreverar. :eek:

Augusti it is och jag tar med Svansson så kan han också måla ;) För jag gissar på att hane lika stor penseltjuv som er lilla dam! :D

Han kommer däcka efter 10 min med energiknippet :angel:

Hon är ju dock smart som en nyvässad kniv, tränade lite trick ikväll och behöver nog lära henne något nytt. Måste fundera ut något bra. Känner dock stolthet varje gång hon kan spela död!

Kommer på en gång!

Jag vill också ha bullar! :D

För övrigt fick jag ett infall och blev lite sugen på att ta Värmland som fjärdeval för min aspirantutbildning, men såg att de bara hade 4 platser så då vågar jag inte ta det. Lite sugen på Karlstad annars ;)

(De tre första länen jag väljer tar emot väldigt få så jag vill ha ett större som sistaval eftersom det kan hända att man inte får något av de län man valt och då placerar de en var de vill, typ...)

Haha. :D Inte säkert att jag ens hade hamnat i Karlstad om jag fått en av de fyra platserna, men det hade varit rätt fint! :D

Nu är ju dock Götet målet. Meeeen....bara 25 platser. 25 jävla platser. ÅÅÅÅÅåååångest på det.

*kl*

Jag är överlycklig! :D

Vi ska snart ut på praktik och idag fick jag beskedet att jag får vara på det företaget som jag helst ville vara på! :D

Sen har jag även motionerat hästarna idag genom att släppa dem i beteshagen. Mitt sto är så fruktansvärt flott så det finns inte, jag är helt kär. Helt såld. Hon är så galet bäst att jag finner inga ord. :love:

Åh grattis till båda grejerna! :D

KL
Jag har också haft en grym dag faktiskt. Bokat alla intervjuer till uppsatsen = en stor sten borta. Sen fick jag äntligen träffa 21-åringen (måste komma på nåt bättre namn, låter ju som nån som är misstänkt för brott?) Vi ska hur som helst ses redan i morgon igen. Så med tanke på att det brukar dröja två veckor mellan gångerna så är detta sjukt positivt!

Nu är bullarna slut men jag har 25 gram jäst kvar och det blir 12-14 bullar på det... Så om ni samlar er här kan vi ha bullkalas. :D

Och vet ni... idag har jag jobbat ute i trädgården på kvällen i vanliga tröja bara! :love: Fick ha på västen vid halv sju men det var runt 13 grader, fast blåsigt. Heeeelt fantastiskt må jag lova. Älskar att vårstäda utomhus i sånt härligt väder!

Imorn ska jag ut i naturen och plaska i vattendrag, håll tummarna för att jag inte halkar och slår ihjäl mig och blir dyngsur tack. ;)

Ellerhur! Det tycker jag med. JAG VILL BLI SAMBO. Så det så.

Härligt med både intervjuerna och 21åringen(HAHAHA, jag råkade skriva 12åringen först - så JA, du måste ha ett bättre namn på honom!) :)

Klart! :)
Tänkte först att du kunde förkorta det, men äh...den "givna" förkortningen gillar jag icke. Så kör den långa versionen :p

Kungälv, Kungälv! Det är nära Göteborg, helt klart sambobart avstånd! (om inte annat kan du bli sambo med mig, bor knappt 10 minuters gångavstånd från polisstationen :D)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
10 11 12
Svar
223
· Visningar
10 677
Senast: lilsan
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 940
Senast: Anonymisten
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 418
Senast: Bison
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 711
Senast: LovingLife
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V