Singeltråden 52

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 52

Öl & Whiskeymässan avklarad här. (Nyktert, har jobbat...) MÅNGA fina exemplar. Höll på att dö frustrationsdöden.

Jag bor ju inte i Skåne - men bara 1 timme ifrån Lund i sommar när jag jobbar. Har dessutom min halvsyrra där så det är inte omöjligt att jag kommer ner. Vore jättekul att ses!

Låter himla fint. Har du jobbat eller? Gött med lite kosing i så fall!
:D

Snart dax för lägenhetsbilder, tycker jag! :)

Jaa :D
Jobbat nästan 20 timmar på 2 dygn, fiiiiint i plånboken! :bump:

Alltsåjaghöllpåattdö. GAAAAAH så mycket fint det fanns att se...
Var förberedd på att det mest skulle vara drägg, men det var bara några enstaka snubbiga snubbar. En var riktigt hotfull och började kalla oss som jobbade för fittor och sa att han skulle sänka oss senare. Trevlig kille. Men utöver det, mycket trevliga kvällar...

Ja, nu börjar det snart arta sig tillräckligt för bilder! Allt det stora är fixat, nu är det mest det roliga kvar :).

Öl & Whiskeymässan avklarad här. (Nyktert, har jobbat...) MÅNGA fina exemplar. Höll på att dö frustrationsdöden.

Alltså det känns nästan som om du skrev det där bara för att vara taskig! :cool: Vadå öl- och whiskymässa?! Finns det sånt alltså? Och varför kände inte jag till detta?!

Aaah, frustrationen. Dock inte av samma anledning som dig. ;)

Jaa :D
Jobbat nästan 20 timmar på 2 dygn, fiiiiint i plånboken! :bump:

Alltsåjaghöllpåattdö. GAAAAAH så mycket fint det fanns att se...
Var förberedd på att det mest skulle vara drägg, men det var bara några enstaka snubbiga snubbar. En var riktigt hotfull och började kalla oss som jobbade för fittor och sa att han skulle sänka oss senare. Trevlig kille. Men utöver det, mycket trevliga kvällar...

Ja, nu börjar det snart arta sig tillräckligt för bilder! Allt det stora är fixat, nu är det mest det roliga kvar :).

Åh så härligt! Fint med lite klirr i kassan! :D

Och vilken konstig snubbe! Var han full eller? Otrevligt. Ni borde ringt polisen! :D

Gott, ser fram emot bilder!!

Blä, jag har ont i huvudet.. SÅ irriterande. Det dumma är att det kommer ifrån ryggen/nacken så det går liksom inte över om jag tar t.ex. alvedon utan bara för en stund. Måste gå till min sjukgymnast o knäcka loss..

Har iaf bestämt att min dejt hör av sig sen när han är hemma o så ser vi var jag är typ. :)

:D
Det finns! Du borde ju varit häääär! Dock var det tokmycket folk, runt 1,5 timmars kö för att komma in, tror arrangören underskattade intrresset lite ;). Men alla som gick var väldigt nöjda och glada (och runda under fötterna). Nästa år får du masa dig dit :).

Sleepan: Han var full som en kastrull, kunde inte ens ta på sig jackan själv. Inte var han gammal heller, hade nog nätt och jämt åldern inne. Vi tillkallade en vakt för snubben började måtta knytnävsslag mot en annan besökare som sa till honom att skärpa till sig, men vakten slängde bara ut honom. Jag tyckte väl att de borde LOBat honom kanske. Ja, ja. :grin:
Apropå polisen så fick jag äntligen mitt "du är behörig" i fredags :D!

Eh ja, det hade nog nästan varit LOB på honom faktiskt.

Gott med behörigheten! Mindre gott att jag hinner sluta innan du kommer in på skolan! :p
Du har ställt dig i bostadskö va?

Kl
Ingen här som kan underhålla mig lite? :D
Jag har nästan en timme kvar på tåget. Men det har varit en fin dag i övrigt. Fin helg! :)

KL

Hej tråden!

Jag har varit på semester en vecka och haft det asgött. Är dock sjukt sliten nu :p Ikväll blir det dusch, packa upp och ta det lugnt!

Och Zarro: GRATTIS till förlovningen! :)

Vad har ni gjort den här helgen? :)

KL

Min helg blev rätt bra ändå efter den lite deppiga fredagen! Igår så jobbade jag med underbara människor, jag lär mig så mycket så att det knappt går att ta in, älskar det! På kvällen var det spelkväll hemma hos en klasskompis med tillhörande alkoholförtäring. Alfapet blev till exempel genast ännu roligare med vin i kroppen :D
Idag har jag också jobbat, dock en del avbokningar så kom hem tidigare än förväntat och har vårstädat hela lägenheten (JA, det är vår för jag såg en sädesärla idag!) och nu ska jag bara vila upp mig inför kommande veckan.

Jag har varit i Värmland och firat pappas födelsedag, har dock fått en rejäl influensa och blivit mycket sämre senaste dygnen så låg mest och vilade mig. Supertråkig tajming :( var på jourcentralen idag och fick i alla fall konstaterat att det inte blivit en öroninflammation. Men har fått avboka en arbetsdag imorgon, en obligatorisk närvaro som kommer att resultera i en skriftlig uppgift och måste nog tyvärr avanmäla tävlingen på onsdag också. Det ger mig tre dagar att bli frisk, på torsdag har jag utbildning med jobbet som jag tänker vara med på. Har bara sjukanmält mig på jobbet en gång under fyra år, och då var jag borta en dag på grund av att jag hade fått sy i axeln efter en omkullridning med hästen i terrängen och den svullnade upp så förskräckligt. Så jag känner mig mest som en svikare som inte är frisk.

Vi har inte hittat på så jättemycket, eftersom vi båda varit halvkrassliga. Igår var vi ute och gick en sväng och på eftermiddagen såg han på sin fotboll medan jag låg med benen i hans knä och läste i min bok. Så mysigt! Och så har vi kollat på resor såklart.
Idag tog vi en promenad inne i Sthlm och åt glass i solen i Kungsträdgården.

Jag har nu varit hemma en liten stund. Har just raderat mina konton på HP osv. Vi har sagt att det är vi nu, och jag har inte varit inne där på flera månader, så det kändes bra :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
10 11 12
Svar
223
· Visningar
10 676
Senast: lilsan
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 939
Senast: Anonymisten
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 418
Senast: Bison
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 710
Senast: LovingLife
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V