Singeltråden 52

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 52

.

Jag har nu varit hemma en liten stund. Har just raderat mina konton på HP osv. Vi har sagt att det är vi nu, och jag har inte varit inne där på flera månader, så det kändes bra :)

Iiihi! Hurra! :D Vad kul! :)
Du är verkligen så himla värd att träffa någon som du tycker om och som dessutom tycker så mycket om dig! Underbart! :love:

Tack! Alltså, det känns lite som "vad hände?!" :D Men det känns bra förstås!
Jag är glad att jag fick för mig att jag skulle åka upp till Stockholm och träffa honom, det visade sig vara en av mina bättre idéer :D

Haha ja det kanske jag gör! :D

Och att åka till Stockholm var verkligen en bra idé! Så himla roligt att det blev så bra! :)

Jag har nu varit hemma en liten stund. Har just raderat mina konton på HP osv. Vi har sagt att det är vi nu, och jag har inte varit inne där på flera månader, så det kändes bra :)

Åh vad härligt! :up: :D

*kl*

Hur tänkte jag nu? Jag fastnade för en skräckfilm, har kollat igenom mer än halva och den är sjukt bra. Dock vill jag inte gå hem ensam genom en öde by i mörkret men det måste jag.. Huuua! Och att dessutom komma hem till en mörk, tom lägenhet - USCH! Haha! Men jag får skylla mig själv!

Förövrigt har jag haft en väldigt finfin helg! :love:

Den heter The Possession (Trailer) :)

yllva: Haha! Jag har gått och blivit helt galet KÄR! Inte i någon av det manliga könet utan i min finfina unghäst! :love: Sen har jag insett att min kusin är jäkligt het, haha! ;)

Ah, okej. Jag är så jävla skeptisk när det gäller skräckfilmer för det är ju fan INGA som är bra. :/

Den här var riktigt bra faktiskt, fast då är jag en sån som typ aldrig kollar på skräckfilm längre pga att jag är så sjukt rädd för allt möjligt! :p

Hm, kanske får ge den en chans när mannen kommer hit nästa helg och jag slipper sova själv... :p :D

Låter som en mycket bra idé! Själv kommer jag sova med lampan tänd hela natten och med minst en kudde i famnen.. :D

Åååhh, jag är också kär i en häst just nu! Som dock inte är min egen så det är väl en typ av olycklig kärlek får man väl säga.

I morgon ska jag förhoppningsvis träffa 21-åringen... Kan ni fatta att vi har träffats sen slutet av januari med typ två veckor mellan varje gång? Men vad gör man inte för de där extra speciella killarna...

Mäh, har du Ruzzel?! Och du har inte sagt något till mig? :eek:

Du får hänga med min bror i sommar när du ändå är i Lund ;)

Jag har jobbat fredag-lördag och igår så var jag ledig och umgicks hela eftermiddagen/kvällen med min dejt. Det gick mycket bra måste jag säga. :D Det känns mycket lovande. Det jobbiga är att jag jobbar som en gnu denna vecka så vi kommer inte hinna ses.

Evvan: Härligt!!! :bump:

Tack!:)

Evvan:Grattis!:love:

Lorden:Grattis till antagningen.:)
Hörde dock att öl- & whiskeymässan var kaos.

Jag är väldigt ledsen idag då vi snart ska åka och ta bort katten. :(

Åh men HURRA! Så himla glad för din skull att det verkar så fint mellan er!
Har ni kommit fram till vart ni ska åka?

Zarro: Usch vad tråkigt med katten!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
10 11 12
Svar
223
· Visningar
10 677
Senast: lilsan
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 940
Senast: Anonymisten
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 418
Senast: Bison
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 711
Senast: LovingLife
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V