Singeltråden 52

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 52

Vätterhem var det som sa det till mig, men jag vet ju att det inte fungerar som en kö ska i praktiken. Alltså är det typ hopplöst att hitta en lägenhet :p

Evvan: Nej precis. Blir så trött på det. Jag hyr i andra hand och det är ju inte direkt en permanent lösning...

KL

Bara jag som tycker att det är jobbigt med det upp-och-nervända? :D

Det är sjukt att det finns så få lägenheter... Jag fick tag i min via blocket, han som bodde här innan skulle flytta och ville bli av med den tidigare. Och jag var först med att maila typ.
Vissa områden är ju lättare dock, men det kanske är de ställena man helst inte vill bo på... Norrahammar/Taberg är rätt trevligt dock, där blev jag faktiskt erbjuden en stor tvåa till rimligt pris typ två månader efter jag skrev in mig.

:rofl: Ja, i Gunnars inlägg stod det ju att man skulle skaka på datorn :idea:

Usch du, det låter inte som att livet är helt enkelt just nu! :(
Hoppas Q får behålla täcket på om att det fungerar bra med flocken!

Nu är det ju rättvänt igen!

Blev ett rätt bra slut på en seg helg! Promenerade 7km i solskenet nere vid Vätterns sandbankar. Sen har jag fikat och tjötat med en gammal biokollega nu under kvällen. Jättetrevligt! :)

Är det någon som blivit lurad idag? Eller lurats? Jag funderade på om jag skulle skicka ett mess till engelsmannen med en bild på ett positivt gravtest. Men sen ville jag inte ge stackarn en hjärtattack trots allt :D

:rofl: :rofl: Det hade varit roligt!

nope, inte blivit lurad :) Har knappt träffat någon alls idag :p

Näe jag har inte blivit lurad vad jag vet, dock lurade nattpersonalen några ur dagpersonalen i morse. Jag slapp :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
10 11 12
Svar
223
· Visningar
10 671
Senast: lilsan
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 937
Senast: Anonymisten
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 410
Senast: Bison
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 707
Senast: LovingLife
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka