Shoppingtråden - Hund

Status
Stängd för vidare inlägg.
Var på zoo.se butiken i Bromma idag, jösses vad mycket prylar. Blev bara en tuggpinne, en repleksak med boll, 2 lammnackar och en hjortnacke. Milou lär bli nöjd iaf :D

Björkis halvstryp, hur är storlekarna där?
Storlekarna är i åtdraget läge men hur stort kan ett 45cm bli? Är det som hurttas att det då är 45-55cm?

Nytt täcke :)

1074713_10153541513929032_8337324742357477578_o.jpg

Det är därför jag köpte hund. :angel: Innan jag började jobba här så hade jag bara mina föräldrars hund ibland. Nu vill jag ha femtioelva stycken hundar bara för att jag är omringad av hundgrejor hela dagarna.
Jag som trodde att jag var den ende som kände så! :o:angel::D

Ni som har koll på animail, vet ni hur man gör för att portkoden ska sparas när man beställer? Nu försöker jag beställa därifrån men får upp meddelande om att jag måste fylla i min portkod. Att jag fyllt i den femhundra gånger nu verkar sidan inte fatta :banghead: :banghead: :banghead:

Alternativ fråga: är det någon här som beställt från hemfoder? Fungerar det bättre?

Ni som har koll på animail, vet ni hur man gör för att portkoden ska sparas när man beställer? Nu försöker jag beställa därifrån men får upp meddelande om att jag måste fylla i min portkod. Att jag fyllt i den femhundra gånger nu verkar sidan inte fatta :banghead: :banghead: :banghead:

Alternativ fråga: är det någon här som beställt från hemfoder? Fungerar det bättre?
Har beställt från båda, men har ingen portkod så vet inte hur det funkar. Men båda har varit skitsega med leveransen!

Har beställt från båda, men har ingen portkod så vet inte hur det funkar. Men båda har varit skitsega med leveransen!
Jo, att leveransen tar evigheters evigheter räknar jag med... Märkte nu att hemfoders hemsida inte vill fungera alls för mig. Gah! Får kanske prova att beställa imorgon från min morsas dator eller något...

Jo, att leveransen tar evigheters evigheter räknar jag med... Märkte nu att hemfoders hemsida inte vill fungera alls för mig. Gah! Får kanske prova att beställa imorgon från min morsas dator eller något...

Testade Vetzoo senast jag beställde hundfoder och det fungerade utmärkt. Tog två dagar upp till Västerbotten :)

Animails fungerar inte alls för mig :( Jag vill beställa där för dom har allt som jag behöver.. Men den funkar inte. Så beställde från Vetzoo nu, och precis som @killikill så funkade det super, beställde i lördags, skickades idag och kom fram idag!!

Verkar vara jättemånga som har problem med animail nu. Min beställning verkar ha gått fram men frågan är hur länge jag får vänta!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 356
Senast: ufot
·
Övr. Hund Hej, jag har läst igenom några trådar om hundar i bil. Men ingen har nämnt elbilarnas fantastiska möjligheter för hundägare, nämligen... 2
Svar
29
· Visningar
2 343
Senast: Stergo
·
Övr. Hund I mitt område finns några hundägare med reaktiva hundar. Ibland händer det att dessa hamnar bakom mig och min hund på promenaden om de... 2 3 4
Svar
77
· Visningar
4 036
Senast: sidensvans
·
Övr. Hund Stötte på detta med att man kan läsa hundens känslotillstånd baserat på om svansen går till höger eller vänster. Det finns dock en sak...
Svar
4
· Visningar
456

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka