Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var på zoo.se butiken i Bromma idag, jösses vad mycket prylar. Blev bara en tuggpinne, en repleksak med boll, 2 lammnackar och en hjortnacke. Milou lär bli nöjd iaf
Vill ha ett exakt sådant i storlek dalmatiner hane! Fast rosa med hjärtan, eller något annat puttinuttitNytt täcke
Snyggt!Nytt täcke
Jag som trodde att jag var den ende som kände så!Det är därför jag köpte hund. Innan jag började jobba här så hade jag bara mina föräldrars hund ibland. Nu vill jag ha femtioelva stycken hundar bara för att jag är omringad av hundgrejor hela dagarna.
Har beställt från båda, men har ingen portkod så vet inte hur det funkar. Men båda har varit skitsega med leveransen!Ni som har koll på animail, vet ni hur man gör för att portkoden ska sparas när man beställer? Nu försöker jag beställa därifrån men får upp meddelande om att jag måste fylla i min portkod. Att jag fyllt i den femhundra gånger nu verkar sidan inte fatta
Alternativ fråga: är det någon här som beställt från hemfoder? Fungerar det bättre?
Jo, att leveransen tar evigheters evigheter räknar jag med... Märkte nu att hemfoders hemsida inte vill fungera alls för mig. Gah! Får kanske prova att beställa imorgon från min morsas dator eller något...Har beställt från båda, men har ingen portkod så vet inte hur det funkar. Men båda har varit skitsega med leveransen!
Jo, att leveransen tar evigheters evigheter räknar jag med... Märkte nu att hemfoders hemsida inte vill fungera alls för mig. Gah! Får kanske prova att beställa imorgon från min morsas dator eller något...
Tyvärr har de varken benmjöl eller fiskolja (vilket är det som jag framförallt behöver få hem)Testade Vetzoo senast jag beställde hundfoder och det fungerade utmärkt. Tog två dagar upp till Västerbotten
Animails fungerar inte alls för mig Jag vill beställa där för dom har allt som jag behöver.. Men den funkar inte. Så beställde från Vetzoo nu, och precis som @killikill så funkade det super, beställde i lördags, skickades idag och kom fram idag!!Jo, att leveransen tar evigheters evigheter räknar jag med... Märkte nu att hemfoders hemsida inte vill fungera alls för mig. Gah! Får kanske prova att beställa imorgon från min morsas dator eller något...
Samma problem som mig, fast fiskolja och immun. Tog olja från ett annat märke, och immun har jag lite kvar. Orkar inte lägga en liten beställning hos någon annan..Tyvärr har de varken benmjöl eller fiskolja (vilket är det som jag framförallt behöver få hem)
Vad har du i den tävlingsmappen?Fick hämtat vår nya tävlingsmapp idag! GRYMT nöjd, mitt rosa och ytliga sinne jublar !
Vad har du i den tävlingsmappen?