Shoppingtråden - Hund

Status
Stängd för vidare inlägg.
Var på zoo.se butiken i Bromma idag, jösses vad mycket prylar. Blev bara en tuggpinne, en repleksak med boll, 2 lammnackar och en hjortnacke. Milou lär bli nöjd iaf :D

Björkis halvstryp, hur är storlekarna där?
Storlekarna är i åtdraget läge men hur stort kan ett 45cm bli? Är det som hurttas att det då är 45-55cm?

Nytt täcke :)

1074713_10153541513929032_8337324742357477578_o.jpg

Det är därför jag köpte hund. :angel: Innan jag började jobba här så hade jag bara mina föräldrars hund ibland. Nu vill jag ha femtioelva stycken hundar bara för att jag är omringad av hundgrejor hela dagarna.
Jag som trodde att jag var den ende som kände så! :o:angel::D

Ni som har koll på animail, vet ni hur man gör för att portkoden ska sparas när man beställer? Nu försöker jag beställa därifrån men får upp meddelande om att jag måste fylla i min portkod. Att jag fyllt i den femhundra gånger nu verkar sidan inte fatta :banghead: :banghead: :banghead:

Alternativ fråga: är det någon här som beställt från hemfoder? Fungerar det bättre?

Ni som har koll på animail, vet ni hur man gör för att portkoden ska sparas när man beställer? Nu försöker jag beställa därifrån men får upp meddelande om att jag måste fylla i min portkod. Att jag fyllt i den femhundra gånger nu verkar sidan inte fatta :banghead: :banghead: :banghead:

Alternativ fråga: är det någon här som beställt från hemfoder? Fungerar det bättre?
Har beställt från båda, men har ingen portkod så vet inte hur det funkar. Men båda har varit skitsega med leveransen!

Har beställt från båda, men har ingen portkod så vet inte hur det funkar. Men båda har varit skitsega med leveransen!
Jo, att leveransen tar evigheters evigheter räknar jag med... Märkte nu att hemfoders hemsida inte vill fungera alls för mig. Gah! Får kanske prova att beställa imorgon från min morsas dator eller något...

Jo, att leveransen tar evigheters evigheter räknar jag med... Märkte nu att hemfoders hemsida inte vill fungera alls för mig. Gah! Får kanske prova att beställa imorgon från min morsas dator eller något...

Testade Vetzoo senast jag beställde hundfoder och det fungerade utmärkt. Tog två dagar upp till Västerbotten :)

Animails fungerar inte alls för mig :( Jag vill beställa där för dom har allt som jag behöver.. Men den funkar inte. Så beställde från Vetzoo nu, och precis som @killikill så funkade det super, beställde i lördags, skickades idag och kom fram idag!!

Verkar vara jättemånga som har problem med animail nu. Min beställning verkar ha gått fram men frågan är hur länge jag får vänta!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
786
Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
24
· Visningar
1 849
Senast: Lyan
·
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
697
Senast: MML
·
Hundträning Hej, Jag undrar vart man ska vara för att hitta andra hundnördar som en själv. Jag har lärt känna mkt folk via hundarna, det är ju...
Svar
11
· Visningar
487
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka