Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Uteslutande internet. Men på lite olika sidor, beroende på vad jag ska ha. Sitter just nu och är sur över att fodret, kosttillskotten, schampot och sprayen och en mässingkedja inte finns på samma ställe Vilket betyder att jag måste beställa från minst 3 ställen..Vart brukar ni shoppa till era hundar?
Uteslutande internet. Men på lite olika sidor, beroende på vad jag ska ha. Sitter just nu och är sur över att fodret, kosttillskotten, schampot och sprayen och en mässingkedja inte finns på samma ställe Vilket betyder att jag måste beställa från minst 3 ställen..
Visst är det! Plus att allt nästan är dyrare i fysiska butiker. Då blir jag snål. På internet kan jag kosta på mig merJag är shoppingsugen som tusan och vill köpa massor med grejor till hundarna! (Att dom nyss fått nya selar, koppel, bäddar, halsband etc. spelar ingen roll. ) Men jag tycker det är så trist att åka till de flesta butiker - det är ofta så dåligt sortiment.
Får sätta mig och googla fram lite sidor tror jag!
Men vad smart! Vad heter denna hållare? så jag kan googla
Visst är det! Plus att allt nästan är dyrare i fysiska butiker. Då blir jag snål. På internet kan jag kosta på mig mer
Har precis beställt hem foder, fiskolja och schampoo+spray från VetZoo. Fördelen är att fodret är billigare där än Animail, plus att dom har rätt schampoo och spray. Däremot har dom inte Standradts produkter så fick bli ett annat märke på oljan..
Skulle vilja testa ett nytt schampoo och balsam, men de sidor som det finns på har varken rätt olja eller mässingkedjor. Känns onödigt att lägga en beställning bara för 2 flaskor schampoo och balsam som jag inte ens vet om det är bra.. Och onödigt att lägga en beställning för bara oljan, därför beställde jag ett annat märke med fodret.
I-landsproblem
Vill också jobba i djurbutik. Låter om värsta drömmenI-landsproblem!
Haha, jag som jobbar med djurprodukter har det rätt lätt... Jag kan lägga en beställning och gå ut på lagret och plocka! Men i och med att jag ser grejorna varje dag så tröttnar jag på sortimentet och letar efter roligare saker att shoppa.
Sy själv istället, du kan juJag är shoppingsugen som tusan och vill köpa massor med grejor till hundarna! (Att dom nyss fått nya selar, koppel, bäddar, halsband etc. spelar ingen roll. ) Men jag tycker det är så trist att åka till de flesta butiker - det är ofta så dåligt sortiment.
Får sätta mig och googla fram lite sidor tror jag!
Vill också jobba i djurbutik. Låter om värsta drömmen
Vart brukar ni shoppa till era hundar?
Internet och ofta från annat land än Sverige.Vart brukar ni shoppa till era hundar?
Blir tokig på animails sida just nu. Får error skitofta. Såg på deras fb att folk verkar upprörda över skitlånga leveranser..mutter..
Vilka sidor förutom animail brukar ni beställa foder i från?
Är det någon här som beställt "team-tröja" med eget tryck på, t.ex. hundens och ditt namn och något mer? har blivit lite sugen på detta hur har ni gjort med tryck isåfall? jag skulle gärna vilja ha någon siluett av hundens ras på tröjan tex men man får väl inte bara "sno" från internet?
Är det någon här som beställt "team-tröja" med eget tryck på, t.ex. hundens och ditt namn och något mer? har blivit lite sugen på detta hur har ni gjort med tryck isåfall? jag skulle gärna vilja ha någon siluett av hundens ras på tröjan tex men man får väl inte bara "sno" från internet?
@Miao har väl
Jag shoppar inte så mycket till mina hundar, har allt i överflöd känns det som. Men Paws of Sweden är ett favvomärke/försäljare för min del, där skulle jag kunna handla hur mycket som helst.Vart brukar ni shoppa till era hundar?