Shoppingtråden - Hund

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vart brukar ni shoppa till era hundar? :)
Uteslutande internet. Men på lite olika sidor, beroende på vad jag ska ha. Sitter just nu och är sur över att fodret, kosttillskotten, schampot och sprayen och en mässingkedja inte finns på samma ställe :mad::mad: Vilket betyder att jag måste beställa från minst 3 ställen..

Uteslutande internet. Men på lite olika sidor, beroende på vad jag ska ha. Sitter just nu och är sur över att fodret, kosttillskotten, schampot och sprayen och en mässingkedja inte finns på samma ställe :mad::mad: Vilket betyder att jag måste beställa från minst 3 ställen..

Jag är shoppingsugen som tusan och vill köpa massor med grejor till hundarna! (Att dom nyss fått nya selar, koppel, bäddar, halsband etc. spelar ingen roll. :angel:) Men jag tycker det är så trist att åka till de flesta butiker - det är ofta så dåligt sortiment.

Får sätta mig och googla fram lite sidor tror jag!

Jag är shoppingsugen som tusan och vill köpa massor med grejor till hundarna! (Att dom nyss fått nya selar, koppel, bäddar, halsband etc. spelar ingen roll. :angel:) Men jag tycker det är så trist att åka till de flesta butiker - det är ofta så dåligt sortiment.

Visst är det! Plus att allt nästan är dyrare i fysiska butiker. Då blir jag snål. På internet kan jag kosta på mig mer ;)

Har precis beställt hem foder, fiskolja och schampoo+spray från VetZoo. Fördelen är att fodret är billigare där än Animail, plus att dom har rätt schampoo och spray. Däremot har dom inte Standradts produkter så fick bli ett annat märke på oljan..

Skulle vilja testa ett nytt schampoo och balsam, men de sidor som det finns på har varken rätt olja eller mässingkedjor. Känns onödigt att lägga en beställning bara för 2 flaskor schampoo och balsam som jag inte ens vet om det är bra.. Och onödigt att lägga en beställning för bara oljan, därför beställde jag ett annat märke med fodret.

I-landsproblem :angel::angel:

Visst är det! Plus att allt nästan är dyrare i fysiska butiker. Då blir jag snål. På internet kan jag kosta på mig mer ;)

Har precis beställt hem foder, fiskolja och schampoo+spray från VetZoo. Fördelen är att fodret är billigare där än Animail, plus att dom har rätt schampoo och spray. Däremot har dom inte Standradts produkter så fick bli ett annat märke på oljan..

Skulle vilja testa ett nytt schampoo och balsam, men de sidor som det finns på har varken rätt olja eller mässingkedjor. Känns onödigt att lägga en beställning bara för 2 flaskor schampoo och balsam som jag inte ens vet om det är bra.. Och onödigt att lägga en beställning för bara oljan, därför beställde jag ett annat märke med fodret.

I-landsproblem :angel::angel:

I-landsproblem!

Haha, jag som jobbar med djurprodukter har det rätt lätt... Jag kan lägga en beställning och gå ut på lagret och plocka! Men i och med att jag ser grejorna varje dag så tröttnar jag på sortimentet och letar efter roligare saker att shoppa. :laugh:

I-landsproblem!

Haha, jag som jobbar med djurprodukter har det rätt lätt... Jag kan lägga en beställning och gå ut på lagret och plocka! Men i och med att jag ser grejorna varje dag så tröttnar jag på sortimentet och letar efter roligare saker att shoppa. :laugh:
Vill också jobba i djurbutik. Låter om värsta drömmen :(

Sy själv istället, du kan ju ;)

Har ni något tips på var man kan beställa egendesignade hundhalsband? Vet att minx hade massa fina tyger förut men de verkar inte finnas kvar.

Blir tokig på animails sida just nu. Får error skitofta. Såg på deras fb att folk verkar upprörda över skitlånga leveranser..mutter..
Vilka sidor förutom animail brukar ni beställa foder i från?

Är det någon här som beställt "team-tröja" med eget tryck på, t.ex. hundens och ditt namn och något mer? har blivit lite sugen på detta :d hur har ni gjort med tryck isåfall? jag skulle gärna vilja ha någon siluett av hundens ras på tröjan tex men man får väl inte bara "sno" från internet? :angel:

Är det någon här som beställt "team-tröja" med eget tryck på, t.ex. hundens och ditt namn och något mer? har blivit lite sugen på detta :d hur har ni gjort med tryck isåfall? jag skulle gärna vilja ha någon siluett av hundens ras på tröjan tex men man får väl inte bara "sno" från internet? :angel:

@Miao har väl:)

Yes, min man har teamtröja med hundsiluett på när han är ute med sina tävlingshundar :) .

img_2643-0.jpg

Det är toppen att ha en syster som både föder upp våra dvärgschnauzrar och som är bra på att rita dom, hon har bl.a ritat sin egna kennellogga :D !

1405241.jpg

Själv har jag bara text på mina tävlingströjor som jag och mitt crew har på tävling :) .

img_4779.jpg

15072610.jpg

Har man inte någon som kan rita i ens närhet så finns det ju bildbanker och sånt man kan köpa bilder ifrån :) .

Jag hade inbrott i min bil inatt och båda väskorna med hundsaker (och då är det bara träninssakerna) var utrivna. Insåg snabbt att det nog är köpstopp ett tag, jisses vad prylar det var :nailbiting:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
788
Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
24
· Visningar
1 849
Senast: Lyan
·
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
697
Senast: MML
·
Hundträning Hej, Jag undrar vart man ska vara för att hitta andra hundnördar som en själv. Jag har lärt känna mkt folk via hundarna, det är ju...
Svar
11
· Visningar
487
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Vilket är ert favoritgodis?
  • Gravid som "äldre"

Hund, Katt, Andra Djur