Shoppingtråden - Hund

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hundarna fick ny vattenskål idag, santo ny matskål och ny pipboll :) de har en förmåga att försvinna..

IMG_20160206_184050_zpsmgbc8az9.jpg

Ingen som ska på Granngården och har lust att kika efter en sak åt mig? :angel: PMa gärna isåfall :D

--
Var och shoppade på Granngårdens rea idag, skulle nog ha varit där tidigare för det fanns inte så mycket alls. Men jag hittade ett halsband som jag tittade på redan när vi hade förra hunden, på 70% rabatt och rätt storlek. Slog till på det 75 spänn! :) Dock insåg jag ju sen att jag vill ha ett till, så hundarna har varsitt :p

Det blev även reflexvästar som ska ligga i bilen ifall olyckan är framme, men dessa var inte på rea.

Ingen som ska på Granngården och har lust att kika efter en sak åt mig? :angel: PMa gärna isåfall :D

--
Var och shoppade på Granngårdens rea idag, skulle nog ha varit där tidigare för det fanns inte så mycket alls. Men jag hittade ett halsband som jag tittade på redan när vi hade förra hunden, på 70% rabatt och rätt storlek. Slog till på det 75 spänn! :) Dock insåg jag ju sen att jag vill ha ett till, så hundarna har varsitt :p

Det blev även reflexvästar som ska ligga i bilen ifall olyckan är framme, men dessa var inte på rea.
PMa mig så kan jag kolla i morgon när jag ändå ska in till byn o hämta gipsskivor,såg i går att dom hade rea men den kostar så mycket varje gång så jag blundade o gick förbi....

Jag har en sån här till hundarna, och Ebrah ääälskar den:
051156-00-16100-upp-fra-01.jpg

MEN den är för lång och stor. Jag vågar inte riktigt släppa henne att leka själv med den (låter henne gärna "vinna" ibland när vi har dragkamp) för det ser ut som om hon kan trassla in benen i handtaget när hon skuttar iväg. Dessutom är själva luddgrejen väldigt tjock, lite för tjock för att hon ska vilja hålla ordentligt i den.

Funderar nu på om jag ska köpa en sådan här:
11515-d9ccb2b0bfbb4426b5140c27b3c67e68.jpeg

Den lilla varianten borde vara lagom.. och dessutom toksnygg tycker jag som ju älskar lila :angel: 150kr + frakt skulle det gå på... Ska jag?

Jag har en sån här till hundarna, och Ebrah ääälskar den:
051156-00-16100-upp-fra-01.jpg

MEN den är för lång och stor. Jag vågar inte riktigt släppa henne att leka själv med den (låter henne gärna "vinna" ibland när vi har dragkamp) för det ser ut som om hon kan trassla in benen i handtaget när hon skuttar iväg. Dessutom är själva luddgrejen väldigt tjock, lite för tjock för att hon ska vilja hålla ordentligt i den.

Funderar nu på om jag ska köpa en sådan här:
11515-d9ccb2b0bfbb4426b5140c27b3c67e68.jpeg

Den lilla varianten borde vara lagom.. och dessutom toksnygg tycker jag som ju älskar lila :angel: 150kr + frakt skulle det gå på... Ska jag?
Klart du ska! :D

Jag har annars köpt på Loboo, de är också lite kortare och mindre ludd-bit. Vet inte om den finns i lila, för jag gillar rosa :D Tror den är lite billigare!

Jag blev så paff när plasten bara gick av. Alltså typ där man kan öppna den (fliken ramlade bort så den inte gick att stänga) - på två av tre ! Har tänkt skriva en ilsken recension hos animail och be dom byta tillverkare/leverantör, men det går inte hahaha
Hahaha men vad jobbigt att man inte kan lämna en recension? Mejla dem annars och säg till för så ska det ju inte vara! :)
Har ännu inte fått mina men väntar med spänning haha :)

$_3.JPG

Fick precis hem denna. 27 kronor på ebay :p
Nu ska här filmas hundträning! Funderar på att köpa en fjärrkontroll också så man kan starta/avsluta en video utan att gå fram till mobilen.
Har en liknande från ebay, mycket nöjd! Har även en fjärrkontroll, men den funkade inte till min Windows Phone :(

KL
Jag fick hem en kavaj från ebay igår. Går som hundshopping eftersom den ska vara till hundutställningarna ;) Gjorde en chansning, kostade bara ca 90 kr så var ju inte hela världen om den skulle vara för liten, dålig kvalité eller skitful. Men faktiskt så passade den bra! Skulle kanske önska något bättre passform men det ser inte alls tokigt ut. Såååå värt 90 kr!! Så roligt när man kan köpa fler i olika färger och byta mellan.

hurtta-pro-svart-45cm-polstret-sele.jpg

Köpte oss en ny spårsele igår eftersom hunden växt ur den gamla :D fick bli en svart eftersom det var enda i rätt storlek, hurttas nuvarande sortiment är utgående tydligen så det var rätt utplockat :cautious:

Även köpt ett nättäcke BoT,
045557-10-14100-upp-fra-01.jpg
hoppas det ska vara bra för höfterna, dock lite osäker på hur mycket det kommer användas, värmer ju knappt något eg.. men intalar mig att det är bra även ute om hunden tex badat eller tränat?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
788
Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
24
· Visningar
1 849
Senast: Lyan
·
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
697
Senast: MML
·
Hundträning Hej, Jag undrar vart man ska vara för att hitta andra hundnördar som en själv. Jag har lärt känna mkt folk via hundarna, det är ju...
Svar
11
· Visningar
487
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka