Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
PMa mig så kan jag kolla i morgon när jag ändå ska in till byn o hämta gipsskivor,såg i går att dom hade rea men den kostar så mycket varje gång så jag blundade o gick förbi....Ingen som ska på Granngården och har lust att kika efter en sak åt mig? PMa gärna isåfall
--
Var och shoppade på Granngårdens rea idag, skulle nog ha varit där tidigare för det fanns inte så mycket alls. Men jag hittade ett halsband som jag tittade på redan när vi hade förra hunden, på 70% rabatt och rätt storlek. Slog till på det 75 spänn! Dock insåg jag ju sen att jag vill ha ett till, så hundarna har varsitt
Det blev även reflexvästar som ska ligga i bilen ifall olyckan är framme, men dessa var inte på rea.
Klart du ska!Jag har en sån här till hundarna, och Ebrah ääälskar den:
MEN den är för lång och stor. Jag vågar inte riktigt släppa henne att leka själv med den (låter henne gärna "vinna" ibland när vi har dragkamp) för det ser ut som om hon kan trassla in benen i handtaget när hon skuttar iväg. Dessutom är själva luddgrejen väldigt tjock, lite för tjock för att hon ska vilja hålla ordentligt i den.
Funderar nu på om jag ska köpa en sådan här:
Den lilla varianten borde vara lagom.. och dessutom toksnygg tycker jag som ju älskar lila 150kr + frakt skulle det gå på... Ska jag?
Kollade nu men de kortaste jag hittade där var totalt 58cm, vilket är för långt. Finns det kortare tro?Klart du ska!
Jag har annars köpt på Loboo, de är också lite kortare och mindre ludd-bit. Vet inte om den finns i lila, för jag gillar rosa Tror den är lite billigare!
Den kanske är längre än vad jag tror att den är kan mäta min när jag kommer hem!Kollade nu men de kortaste jag hittade där var totalt 58cm, vilket är för långt. Finns det kortare tro?
Insåg att jag har den som är överst på sidan, utan expander. Den jag har med expander vet jag inte var jag köpt. :sDen kanske är längre än vad jag tror att den är kan mäta min när jag kommer hem!
Kollade lite närmare på den lila. Behöver nog den större storleken ändå. 180kr plus frakt. Den är totalt 39cm lång.
Hahaha men vad jobbigt att man inte kan lämna en recension? Mejla dem annars och säg till för så ska det ju inte vara!Jag blev så paff när plasten bara gick av. Alltså typ där man kan öppna den (fliken ramlade bort så den inte gick att stänga) - på två av tre ! Har tänkt skriva en ilsken recension hos animail och be dom byta tillverkare/leverantör, men det går inte hahaha
Har en liknande från ebay, mycket nöjd! Har även en fjärrkontroll, men den funkade inte till min Windows Phone
Fick precis hem denna. 27 kronor på ebay
Nu ska här filmas hundträning! Funderar på att köpa en fjärrkontroll också så man kan starta/avsluta en video utan att gå fram till mobilen.
Fick precis hem denna. 27 kronor på ebay
Nu ska här filmas hundträning! Funderar på att köpa en fjärrkontroll också så man kan starta/avsluta en video utan att gå fram till mobilen.