Shoppingtråden - Hund

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haha ;) Då antar jag att du inte gillade det? Det blir ju skillnad om en faktiskt gillar att åka dit ;)
Jag vet inte om jag gillar det,hann bara med hästavd och en snabbis på dam avd.Så jag har resten av varuhuset kvar,men det är aldrig någon som vill följa med dit och det är tråkigt att köra och gå runt ensam.

Idag har jag råkat storshoppa.
4 kalkonhalsar, 6st grishjärtan och en del lever:
Handlade_en_del_hundmat.jpg

En dragkampsleksak, två repbollar med handtag (10kr/st på citygross!), 2kg av Aysus favoritgodis, lysande halsband, en krok för att kunna ha bilens bagagelucka lite öppen på sommaren och så fick jag två horn av en vän:
70649_1454536353.jpg

Köpte även ett täcke till Aysu. Det ska sys in en hel del i halsen:
56563_1454536357.jpg

Dessutom köpte jag en hel del ulltyg i en underbar mörkare grön färg. Det ska bli åtminstone ett varmt täcke till Aysu av det. Köpte även lite vaxduk som jag nog ska ha i hundskor eller något liknande.

Det där har jag jätteproblem med!
Köpte ett reflextäcke på hööks och det täckte hela snorren :D tar man en storlek mindre så blir det istället för litet :cautious:
Haha ja :D Min gammelhund har lång kropp och korta ben så han kissar liksom fram mot frambenen, så han har bara täcken med en rem bakom frambenen. En så stor magdel som @Red_Chili 's täcke är bara att glömma :p

Sådana här trådar gör att det blir så dyrt att ha hund. Älskar alla rosa prylar ni visat upp i tråden :love: och insåg att vi nog har lite mer utrymme att fylla och att behovet av ännu en rosa sele med (många) tillbehör är enormt! :o

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
788
Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
24
· Visningar
1 849
Senast: Lyan
·
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
697
Senast: MML
·
Hundträning Hej, Jag undrar vart man ska vara för att hitta andra hundnördar som en själv. Jag har lärt känna mkt folk via hundarna, det är ju...
Svar
11
· Visningar
487
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka