Shoppingtråden - Hund

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haha ;) Då antar jag att du inte gillade det? Det blir ju skillnad om en faktiskt gillar att åka dit ;)
Jag vet inte om jag gillar det,hann bara med hästavd och en snabbis på dam avd.Så jag har resten av varuhuset kvar,men det är aldrig någon som vill följa med dit och det är tråkigt att köra och gå runt ensam.

Idag har jag råkat storshoppa.
4 kalkonhalsar, 6st grishjärtan och en del lever:
Handlade_en_del_hundmat.jpg

En dragkampsleksak, två repbollar med handtag (10kr/st på citygross!), 2kg av Aysus favoritgodis, lysande halsband, en krok för att kunna ha bilens bagagelucka lite öppen på sommaren och så fick jag två horn av en vän:
70649_1454536353.jpg

Köpte även ett täcke till Aysu. Det ska sys in en hel del i halsen:
56563_1454536357.jpg

Dessutom köpte jag en hel del ulltyg i en underbar mörkare grön färg. Det ska bli åtminstone ett varmt täcke till Aysu av det. Köpte även lite vaxduk som jag nog ska ha i hundskor eller något liknande.

Det där har jag jätteproblem med!
Köpte ett reflextäcke på hööks och det täckte hela snorren :D tar man en storlek mindre så blir det istället för litet :cautious:
Haha ja :D Min gammelhund har lång kropp och korta ben så han kissar liksom fram mot frambenen, så han har bara täcken med en rem bakom frambenen. En så stor magdel som @Red_Chili 's täcke är bara att glömma :p

Sådana här trådar gör att det blir så dyrt att ha hund. Älskar alla rosa prylar ni visat upp i tråden :love: och insåg att vi nog har lite mer utrymme att fylla och att behovet av ännu en rosa sele med (många) tillbehör är enormt! :o

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 356
Senast: ufot
·
Övr. Hund Hej, jag har läst igenom några trådar om hundar i bil. Men ingen har nämnt elbilarnas fantastiska möjligheter för hundägare, nämligen... 2
Svar
29
· Visningar
2 344
Senast: Stergo
·
Övr. Hund I mitt område finns några hundägare med reaktiva hundar. Ibland händer det att dessa hamnar bakom mig och min hund på promenaden om de... 2 3 4
Svar
77
· Visningar
4 040
Senast: sidensvans
·
Övr. Hund Stötte på detta med att man kan läsa hundens känslotillstånd baserat på om svansen går till höger eller vänster. Det finns dock en sak...
Svar
4
· Visningar
456

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka