Nemen oj så smart! Var har du hittat?
Är en hundbekant till mig som syr såna ! Ska inte råka länka, men finns länk på min blogg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nemen oj så smart! Var har du hittat?
Det här var bara en bråkdel av det rosa vi har.... !@Miao, jösses
Själv muttrade jag lite irriterat när regnoverallen jag ville ha till Aysu bara fanns kvar i rosa, jag ville ha ungefär vilken färg som helst förutom det, men som tur är passar hon trots allt bra i den färgen
Den här är det hon har:
Efter att ha sett dina bilder så är jag inte förvånad Själv försöker jag ha allt i lila, så jag vet hur det är att snöa in sig på en viss färg Blev SÅ glad när jag hittade bra hundpromenadskor i en bra färg. De kom hem idag och är helt galet underbara (jag ville inte ta dem av mig efter att ha provat dem)Det här var bara en bråkdel av det rosa vi har.... !
Efter att ha sett dina bilder så är jag inte förvånad Själv försöker jag ha allt i lila, så jag vet hur det är att snöa in sig på en viss färg Blev SÅ glad när jag hittade bra hundpromenadskor i en bra färg. De kom hem idag och är helt galet underbara (jag ville inte ta dem av mig efter att ha provat dem)
Jag har ju sytt i lila fleece till Aysu nu också. Vill dock ha olika färger på hundarnas täcken m.m. för att veta vilka prylar som hör till vilken hund. Jag vet dock inte vilken hund som ska få vilken färg som "sin" färg...
heartheartheartheartheartheart osvTyp.... Nej !
Osv, osv, osv... . Är frekvent användare av hashtagen #pinkisnotacolouritsalifestyle på Insta
Visst är de fiiina (och de är ännu finare i verkligheten. Dessutom är de "vita" sömmarna på skorna i reflex, det gillar jag). Tips om du köper Icebugs, kolla efter skor på rea, det brukar gå att hitta lite överallt på nätet och ofta med fri frakt. Var sedan noga med att köpa några som är vattentäta och inte bara vattenavstötande. Jag har ett par Icebugstövlar som ska vara just vattenavstötande och går jag en promenad på plogade(!) vägar i naturreservatet med hundarna så är jag blöt om fötterna sedan Hoppas för allt i världen att de här är bättre.Åh vilka fina skor!!! Och bekväma ser de verkligen ut att vara! Jag har varit sugen på Icebug ett tag nu ! Kul att de var så bra !
Jag misstänker att du sett de knallrosa muckbootsen @Miao
Du kanske kan sälja dem vidare till någon som samlar på lila saker iställetSuktat efter dem med !!! Har dock ett par lila ( ) som jag måste slita ut innan jag kan berättiga för mig själv att köpa ett par till !
Du kanske kan sälja dem vidare till någon som samlar på lila saker istället
Geee mig!!Typ.... Nej !
Osv, osv, osv... . Är frekvent användare av hashtagen #pinkisnotacolouritsalifestyle på Insta
Den har kompisen till sin sheltie blöta dagar och är helnöjd@Miao, jösses
Själv muttrade jag lite irriterat när regnoverallen jag ville ha till Aysu bara fanns kvar i rosa, jag ville ha ungefär vilken färg som helst förutom det, men som tur är passar hon trots allt bra i den färgen
Den här är det hon har:
Jag har en i orange Ville ha en i rosa men det fanns ingenSkulle shoppa en sån snygg Hurtta reflexväst som @Miao har. Men Hurtta har slutat med färgen rosa! blev jätteglad när jag hittade att den fanns i lager i en webshop, la en beställning och får sen meddelande att det hade blivit fel, den finns inte i lager, och ville jag ha en gul i stället?
Smart! Ska kolla där! TackHar ni tittat på tradera o e-bay?? Ni som vill ha rosa.
Jag har bannat mig själv från båda,men jag kan ju alltid uppvigla någon annan till att bränna sina pengar o fylla upp skåp,lådor,hängare i hallen mmSmart! Ska kolla där! Tack