Shoppingtråden - Hund

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Miao, jösses :rofl:
Själv muttrade jag lite irriterat när regnoverallen jag ville ha till Aysu bara fanns kvar i rosa, jag ville ha ungefär vilken färg som helst förutom det, men som tur är passar hon trots allt bra i den färgen :p
Den här är det hon har:
045085-55-15200-upp-fra-01.jpg

@Miao, jösses :rofl:
Själv muttrade jag lite irriterat när regnoverallen jag ville ha till Aysu bara fanns kvar i rosa, jag ville ha ungefär vilken färg som helst förutom det, men som tur är passar hon trots allt bra i den färgen :p
Den här är det hon har:
045085-55-15200-upp-fra-01.jpg
Det här var bara en bråkdel av det rosa vi har.... ;) !

Det här var bara en bråkdel av det rosa vi har.... ;) !
Efter att ha sett dina bilder så är jag inte förvånad :D Själv försöker jag ha allt i lila, så jag vet hur det är att snöa in sig på en viss färg :angel: Blev SÅ glad när jag hittade bra hundpromenadskor i en bra färg. De kom hem idag och är helt galet underbara (jag ville inte ta dem av mig efter att ha provat dem)
speedlbugripazalea-17637-x450.png

Jag har ju sytt i lila fleece till Aysu nu också. Vill dock ha olika färger på hundarnas täcken m.m. för att veta vilka prylar som hör till vilken hund. Jag vet dock inte vilken hund som ska få vilken färg som "sin" färg...

Efter att ha sett dina bilder så är jag inte förvånad :D Själv försöker jag ha allt i lila, så jag vet hur det är att snöa in sig på en viss färg :angel: Blev SÅ glad när jag hittade bra hundpromenadskor i en bra färg. De kom hem idag och är helt galet underbara (jag ville inte ta dem av mig efter att ha provat dem)
speedlbugripazalea-17637-x450.png

Jag har ju sytt i lila fleece till Aysu nu också. Vill dock ha olika färger på hundarnas täcken m.m. för att veta vilka prylar som hör till vilken hund. Jag vet dock inte vilken hund som ska få vilken färg som "sin" färg...

Åh vilka fina skor!!! Och bekväma ser de verkligen ut att vara! Jag har varit sugen på Icebug ett tag nu :)! Kul att de var så bra :up:!

Åh vilka fina skor!!! Och bekväma ser de verkligen ut att vara! Jag har varit sugen på Icebug ett tag nu :)! Kul att de var så bra :up:!
Visst är de fiiina :D (och de är ännu finare i verkligheten. Dessutom är de "vita" sömmarna på skorna i reflex, det gillar jag). Tips om du köper Icebugs, kolla efter skor på rea, det brukar gå att hitta lite överallt på nätet och ofta med fri frakt. Var sedan noga med att köpa några som är vattentäta och inte bara vattenavstötande. Jag har ett par Icebugstövlar som ska vara just vattenavstötande och går jag en promenad på plogade(!) vägar i naturreservatet med hundarna så är jag blöt om fötterna sedan :grin: Hoppas för allt i världen att de här är bättre.

Skulle shoppa en sån snygg Hurtta reflexväst som @Miao har. Men Hurtta har slutat med färgen rosa! :eek: blev jätteglad när jag hittade att den fanns i lager i en webshop, la en beställning och får sen meddelande att det hade blivit fel, den finns inte i lager, och ville jag ha en gul i stället? :arghh:

Skulle shoppa en sån snygg Hurtta reflexväst som @Miao har. Men Hurtta har slutat med färgen rosa! :eek: blev jätteglad när jag hittade att den fanns i lager i en webshop, la en beställning och får sen meddelande att det hade blivit fel, den finns inte i lager, och ville jag ha en gul i stället? :arghh:
Jag har en i orange :cry: Ville ha en i rosa men det fanns ingen :mad:

Har inte varit inne här på länge så har massa att visa upp!
För det första så köpte jag en nomesele, två linor (en till cani-cross och en till skidor/cykling) och ett midjebälte (eller ja, en sk. "trosa".) Allt från Baggen allt i märket NEEWA :) Använt det i ca ½år nu och är sjukt nöjd!
Sen även två Hurtta halsband som är ur sortimentet sedan länge så jag var överlycklig när jag hittade två stycken helt nya i min hunds storlek! Superfina, bättre läder år man bara om man köper JOKKE haha :D
16k1fsh.jpg

Sen har jag även shoppat lite annat :)
Ett Hurtta Summit Parkas vintertäcke då hon behövde ett nytt ordentligt vintertäcke! :) En vinthundssele då inga andra sitter bra på henne :/ De skaver antingen bakom frambenen (köpte då en Zero DC) eller skaver på ryggen (Zero DC). I nuläget enbart denna och dragselen hon kan ha :/
I julklapp fick hon en "kanin" med pip i så hon får inte ha de. Men ska snart ta ut pipet så hon kan få ha den haha :)
Sen har jag även köpt ett horn som hon inte ens rört, några bollar, en kampleksak (rosa), två kampleksaker från Tug-E-Nuff (julklapp från mig). Ett antal bitstockar (en superliten för att träna att hon ska ta även små föremål), en liten "tuggknut" so vi också har till apporteringen. Sen en boll i snöre, en kampleksak som är rosa och fluffig (var tvungen att köpa ;) ) Och sen en större mjuk boll hon kan ha inomhus om det skulle behövas haha :)
Sen även två halsband från eBay (50kr /st). Och två olika band med reflex, köpte reflexban man ska sy på t.ex kläder och klipper ut i rätt längd och har sedan som benreflexer, knyter på draglinan så jag ser den, och även har lite överallt där det sitter bra och inte stör haha :) Allt för att man ska synas! Funkar faktiskt jättebra!
2gucxld.jpg

Har säkerligen köpt massvis med fler saker men orkade inte leta fram mer och har inte allt här :)
Sen fick jag även en svamptork i julklapp, så nu gör vi även eget godis till henne! :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
788
Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
24
· Visningar
1 849
Senast: Lyan
·
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
697
Senast: MML
·
Hundträning Hej, Jag undrar vart man ska vara för att hitta andra hundnördar som en själv. Jag har lärt känna mkt folk via hundarna, det är ju...
Svar
11
· Visningar
487
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Tips ang "spjälka" ben
  • DIY hästvård