Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Step-in sele?Jag funderar på att köpa en sele som hunden liksom går i och knäpps på ryggen, för min unghund hatar att trä saker över huvudet. Men vet inte vad sådana kallas så hittar inte så mycket när jag googlar. Någon som har tips på vad det heter och något bra märke?
Tack för väldigt snabbt svarStep-in sele?
Tack för väldigt snabbt svar
Efter en snabb googling verkar de träs över huvudet? Eller?Eller en H-sele!
Ja, det gör dom oftast. Finns några få som har spänne fram också, men vanligtvis bara på magremmenEfter en snabb googling verkar de träs över huvudet? Eller?
Efter en snabb googling verkar de träs över huvudet? Eller?
Haha lugntHaha, ja, det var det ju. Jag fick för mig att de hette så
Jag menar i alla fall en sådan här modell.
Det ser ut typ som ett H när den är öppen och ligger på marken
Okej, det heter visst step-in-sele såg jag nu.
Sorry
Jag funderar på att köpa en sele som hunden liksom går i och knäpps på ryggen, för min unghund hatar att trä saker över huvudet. Men vet inte vad sådana kallas så hittar inte så mycket när jag googlar. Någon som har tips på vad det heter och något bra märke?
Ja, de hittade jag i mitt googlande Hur tycker du att koppelknäppningen fram funkar? Min unghund drar lite, så hade kanske varit bra.Vgw har jag till min stora hund
Ja, de hittade jag i mitt googlande Hur tycker du att koppelknäppningen fram funkar? Min unghund drar lite, så hade kanske varit bra.
Jag funderar på att köpa en sele som hunden liksom går i och knäpps på ryggen, för min unghund hatar att trä saker över huvudet. Men vet inte vad sådana kallas så hittar inte så mycket när jag googlar. Någon som har tips på vad det heter och något bra märke?
Skönt att min inte är ensam då Jag som tänkte att nu ska min valp/unghund få ha sele redan från början så att hans hals inte skadas osv av halsbandet och så hatar han seleMin unghund är likadan
Det finns lösa benskydd som man kan trä på benen som går från strax ovanför tassen (dvs utan sko) och en bit upp längs benet och över hasen på bakbenen. Det kanske du kunde komplettera med om du vill bli av med snöbollarna helt.
Det finns lösa benskydd som man kan trä på benen som går från strax ovanför tassen (dvs utan sko) och en bit upp längs benet och över hasen på bakbenen. Det kanske du kunde komplettera med om du vill bli av med snöbollarna helt.
Grymt snygg färg!
Supersnabb leverans av Csigora!
Zero DC Shortern verkar sitta riktigt bra, det enda som möjligtvis går att klaga på är att den "kryper upp" litelite på halsen när man belastar den i ringen bak. Men jag ska ju inte ha den att dra med, så jag tror inte det spelar någon roll