Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag letar efter en ny sele till min Aussie, men skulle vilja ha en sele med fäste i fronten, någon som vet några bra selar?
Har en vgv puppy till min.Jag letar efter en ny sele till min Aussie, men skulle vilja ha en sele med fäste i fronten, någon som vet några bra selar?
Jag letar efter en ny sele till min Aussie, men skulle vilja ha en sele med fäste i fronten, någon som vet några bra selar?
Santo har en från trixie som jag tycker är bra! Dock aldrig haft kopplet fram på.
Köp en mindre overall istället? Sedan när valpis växt klart så kan du köpa riktiga vinthundskläder istället, så får du något som sitter ordentligt från början (med tanke på priset förstår jag att du inte gör det...) Behövs verkligen overall? Det går inte att få det bra ändå med dubbla täcken som har magplatta? Borde gå lättare att hitta något som sitter hyfsat.Omöjligt att köpa kläder till en whippetvalp.. Tips på hur jag kan minska denna i halsen/bogen? Redan satt ihop den i nacken lite.
Täcket drunknade han med i kanske passar ovanpå overallen dock.
Köp en mindre overall istället? Sedan när valpis växt klart så kan du köpa riktiga vinthundskläder istället, så får du något som sitter ordentligt från början (med tanke på priset förstår jag att du inte gör det...) Behövs verkligen overall? Det går inte att få det bra ändå med dubbla täcken som har magplatta? Borde gå lättare att hitta något som sitter hyfsat.
Nya sockor!
Idag kom Minns ylletäcke med posten. Nu tror jag vi har täcken så vi klarar oss ett tag.
kan man få för många täcken
kan man få för många täcken
Jo, faktiskt! Jag har för många! Meeen jag håller trots det på och syr ett till hemma hos min mor (Ska dock göra mig av med de täcken som inte passar mina hundar perfekt och därför inte används.)