Jösses är mitt nya favoritord ja När jag frågade vad skorna kostade och personalen svarade "149kr" flög det bara ur mig. Inte för att jag ansåg att det var dyrt utan jag vet faktiskt inte varför. Personalen tyckte nog att jag var snålHahah, jösses Du får se till att slänga in bilder på hundarna i sina nya täcken sedan. Kanske kan du sälja de som sitter dåligt och tjäna in lite pengar på så vis? Det har jag tänkt göra, tänkt köpa (eller lära mig sy) riktigt välsittande och bra täcken, kosta vad det kosta vill ungefär... Har jag några få riktigt bra så kan jag sälja alla de miljarder halvdana täckena som ligger här och dessutom måste användas flera samtidigt för att värma bra (pga den dåliga passformen)...
Jag hoppas verkligen att täckena ska sitta bra. Då ska ni få bilder! Övriga täcken for dock stanna, de flesta är trasiga på ett eller annat sätt eller så billiga att dom har noll andrahandsvärde, bara jobbigt att hålla på att annonser och skicka. Det får bli slit och släng täcken, aldrig att dom får ha sina nya, fina täcken på sig när dom leker med varandra
Vill också sy.. Måste ta tag i projekt laga symaskin.