Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och Zeppes halsband *inte köpa, inte köpa, inte köpa*Tack!!
Matchar hennes vildsvinsväst
Och Zeppes halsband *inte köpa, inte köpa, inte köpa*
Supersnabb leverans av Csigora!
Zero DC Shortern verkar sitta riktigt bra, det enda som möjligtvis går att klaga på är att den "kryper upp" litelite på halsen när man belastar den i ringen bak. Men jag ska ju inte ha den att dra med, så jag tror inte det spelar någon roll
Och så här ser den ut på Tycker att den sitter riktigt väl och hon har gott om utrymme bakom armbågarna Ska se om jag kan ta en bättre bild så småningom, där hon står ordentligt.
Och, ehm, alltså, hon är faktiskt inte sådär fet som hon ser ut att vara på den här bilden
Skitsnygg färg! Jag är sugen på Faster varianten, har hört många som är nöjda med både den och den korta
Det tycker jag, han skulle vara skitsnygg i en rosaTack!
Ja, jag funderar på att köpa en sådan till Otis nu till våren! De andra två har varsin från Björkis, men jag tänkte att han skulle få prova en faster
Skitsnygg färg! Jag är sugen på Faster varianten, har hört många som är nöjda med både den och den korta
Bara att köpa en då förstår jag!Jag har både Shorter och Faster, är asnöjd med bägge två
Det tycker jag, han skulle vara skitsnygg i en rosa
Bara att köpa en då förstår jag!
Allt klär en skönhetHaha, tror du? Jag tror det skulle skära sig.... Men vad fasen, sak samma
Nemen oj så smart! Var har du hittat?Igår ramlade det in ett paket i brevlådan, en påbyggnadsdel för DW/WP till hundarnas nomeselar, för att ändra tyngdpunkten så man kan dra ex kätting
Jag ska använda draget som ännu ett komplement och variation till vår fysträning, men eftersom jag inte kommer ha det som huvudsyssla för hundarna så valde jag att köpa dessa istället för specialsydda dragselar. Längtar efter att få testa dem ! Ska bara skaffa kätting och fästringar till selarna först
Såklart hon inte har! Det går inte att ha annat än rosa!@Miao, har du några hundprylar som inte är rosa?
Vad för bil?Har shoppat en bil! Eller, husse har. Men den är till mig och hundarna Jippie!
En caddyVad för bil?
@Miao, har du några hundprylar som inte är rosa?