Shoppingtråden - Hund

Status
Stängd för vidare inlägg.
laddis.jpg

Supersnabb leverans av Csigora!
Zero DC Shortern verkar sitta riktigt bra, det enda som möjligtvis går att klaga på är att den "kryper upp" litelite på halsen när man belastar den i ringen bak. Men jag ska ju inte ha den att dra med, så jag tror inte det spelar någon roll :)

Och så här ser den ut på :up: Tycker att den sitter riktigt väl och hon har gott om utrymme bakom armbågarna :) Ska se om jag kan ta en bättre bild så småningom, där hon står ordentligt.
12627977_1760282024195124_1989803323_n.jpg

Och, ehm, alltså, hon är faktiskt inte sådär fet som hon ser ut att vara på den här bilden :o

Och så här ser den ut på :up: Tycker att den sitter riktigt väl och hon har gott om utrymme bakom armbågarna :) Ska se om jag kan ta en bättre bild så småningom, där hon står ordentligt.
12627977_1760282024195124_1989803323_n.jpg

Och, ehm, alltså, hon är faktiskt inte sådär fet som hon ser ut att vara på den här bilden :o

Skitsnygg färg! Jag är sugen på Faster varianten, har hört många som är nöjda med både den och den korta :)

Igår ramlade det in ett paket i brevlådan, en påbyggnadsdel för DW/WP till hundarnas nomeselar, för att ändra tyngdpunkten så man kan dra ex kätting :)

img_9710.jpg

Jag ska använda draget som ännu ett komplement och variation till vår fysträning, men eftersom jag inte kommer ha det som huvudsyssla för hundarna så valde jag att köpa dessa istället för specialsydda dragselar. Längtar efter att få testa dem :up:! Ska bara skaffa kätting och fästringar till selarna först :D

Igår ramlade det in ett paket i brevlådan, en påbyggnadsdel för DW/WP till hundarnas nomeselar, för att ändra tyngdpunkten så man kan dra ex kätting :)

img_9710.jpg

Jag ska använda draget som ännu ett komplement och variation till vår fysträning, men eftersom jag inte kommer ha det som huvudsyssla för hundarna så valde jag att köpa dessa istället för specialsydda dragselar. Längtar efter att få testa dem :up:! Ska bara skaffa kätting och fästringar till selarna först :D
Nemen oj så smart! Var har du hittat? :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
788
Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
24
· Visningar
1 849
Senast: Lyan
·
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
697
Senast: MML
·
Hundträning Hej, Jag undrar vart man ska vara för att hitta andra hundnördar som en själv. Jag har lärt känna mkt folk via hundarna, det är ju...
Svar
11
· Visningar
487
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Tips ang "spjälka" ben
  • DIY hästvård