Shoppingtråden Hund – del två

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag ska hämta den här på jysk efter jobbet (älskar paxa-via-webben-funktioner!) för nu är det fan slut på bärandet och kånkandet på tävlingar. Två hundar, en bur, en väska med leksaker, mat, vatten och mutor, en stol, ett barn, en barnvagn, extra skor, paraply... Nu jävlar ska här släpas vagn i stället.

63992

Jag ska hämta den här på jysk efter jobbet (älskar paxa-via-webben-funktioner!) för nu är det fan slut på bärandet och kånkandet på tävlingar. Två hundar, en bur, en väska med leksaker, mat, vatten och mutor, en stol, ett barn, en barnvagn, extra skor, paraply... Nu jävlar ska här släpas vagn i stället.

63992
Vad var priset på Jysk ? Har sett allt från fantasipriser till skapligt billiga :)

63992

Jag har också kikat på en sån! Sålt burvagnen och har en canvasbur som nog får plats där i, plus annat då.

Kikat på Loboo eller Mach?
Speciellt Loboos verkar vara bra, men eftersom jag inte får se hur de olika färgerna ser ut så kommer jag inte våga köpa därifrån. "Ljusrosa" finns i många många nyanser, och jag är ganska petig med nyansen. Vill kunna se färgen innan jag köper :P För att inte tala om färgkombinationen!

810051.jpg

Har köpt en svamptork på Julas reahylla idag!

Här ska torkas hundgodis och blommor och blad till marsvinen! Och kanske lite svamp till mig i höst ;)

199 kr -som hittat! Har för mig att @Blueberry använder sin flitigt? Vad torkar du och hur länge behöver man liksom köra?

Speciellt Loboos verkar vara bra, men eftersom jag inte får se hur de olika färgerna ser ut så kommer jag inte våga köpa därifrån. "Ljusrosa" finns i många många nyanser, och jag är ganska petig med nyansen. Vill kunna se färgen innan jag köper :P För att inte tala om färgkombinationen!
ah det tänkte jag inte på, jag kan ju sticka dit och kolla :p
De borde ju kunna skicka färgprov kan man tycka, men är det bilder är det ju iofs inte säker att nyansen blir rätt ändå!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
811
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
934
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
24
· Visningar
1 849
Senast: Lyan
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 017
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka