Shoppingtråden Hund – del två

Status
Stängd för vidare inlägg.
Klickade precis hem solskydd till bilen från Solarplexius och imorgon ska bilen på AC-service. Nu hoppas jag att det kommer bli drägligare miljö i bilen för vovvarna under sommaren!
Jag tittade på sådant där silverfärgat skydd att ha i framrutan (när bilen står parkerad då :p ). Sedan kom jag på att jag inte kan ha sådant i min bil :banghead:
Berätta gärna hur solarplexius är sedan! Kommer skaffa antingen det eller "riktigt" tonade rutor på nästa bil.

Jag tittade på sådant där silverfärgat skydd att ha i framrutan (när bilen står parkerad då :p ). Sedan kom jag på att jag inte kan ha sådant i min bil :banghead:
Berätta gärna hur solarplexius är sedan! Kommer skaffa antingen det eller "riktigt" tonade rutor på nästa bil.

Jag hoppas det ska vara bra!
Min kompis köpte det förra sommaren till sin gamla Ford och hon är jättenöjd. Lite pilligt att sätta på sa hon men mycket svalare för vovvarna ska det vara.
Jag köpte både baklucka, sidorutorna där bak samt sidorutorna till baksätet.

Jag hoppas det ska vara bra!
Min kompis köpte det förra sommaren till sin gamla Ford och hon är jättenöjd. Lite pilligt att sätta på sa hon men mycket svalare för vovvarna ska det vara.
Jag köpte både baklucka, sidorutorna där bak samt sidorutorna till baksätet.
Vill också gärna ha update hur de fungerar :)
Jag har ju bara rutor bak i skåpet på Caddyn, så vill ju inte skymma sikten bakåt för mkt men skulle vara skönt med någon form av toning där så inte solen ligger rakt på vovvarna när man kör..

Solarplexius är kanon - skaffar jag bil igen så kommer det åka på solarplexius omedelbums :)
Mina hundar har mått toppen med det och kyldyna i mina bilar - som varit utan AC. Inte ens ett flåsande :)

Regnoverall, memoryfoam bädd, vetbed, leksak och godis! :up:

D8B06219-064F-4128-ADE2-0049C3283007_zpsclz1iwh3.jpg

Bonusbild! Försök hålla er för skratt! I dare you! :devil:

A66604B1-F29E-42A7-AA5D-5AAACEAF598E_zps9nylhvoj.jpg

Valpen med världens största huvud! :rofl:

Nå? Behålla eller lämna tillbaks? :laugh:

Eftersom inget går som det ska så tröstshoppade jag två selar nyss. :angel: I olika storlek då så den som inte passar åker tillbaks. :up:

Mina går ju runt mycke här hemma nu när vi flyttat till hus o ska alltid vara ute när jag ligger o solar då blir de ju väldigt varmt för dom
Du kan ju testa en väst då eller en scarf kanske. Jag tyckte västen blev för tung och så är det inte kul att ha en hund med blöt väst liggandes i soffan. :meh: Men har du dom ute så gör det ju inget om det blir blött.

@mysboll Håller täcket sig nere vid blåst? Täcker det ordentligt eller blir hon väldigt blöt på sidorna? Jag ska nämligen till Danmark under semestern och tänkte investera i antingen en regnoverall eller ett täcke till jycken, men frågan är vad som är bäst. :cautious:

(Visst är täcket från hööks förresten?)

@mysboll Håller täcket sig nere vid blåst? Täcker det ordentligt eller blir hon väldigt blöt på sidorna? Jag ska nämligen till Danmark under semestern och tänkte investera i antingen en regnoverall eller ett täcke till jycken, men frågan är vad som är bäst. :cautious:

(Visst är täcket från hööks förresten?)
Ja, det är från hööks. Det finns bensnören så det sitter väldigt stadigt. Det hade gärna fått vara längre på sidorna så det täckte mer päls men hon blev inte hälften så blöt som hon brukar bli. :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
810
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
934
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
24
· Visningar
1 849
Senast: Lyan
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 017
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025
  • Förbereda hundar inför bebis?