Finns inte ens bildexempel att titta på :Oah det tänkte jag inte på, jag kan ju sticka dit och kolla
De borde ju kunna skicka färgprov kan man tycka, men är det bilder är det ju iofs inte säker att nyansen blir rätt ändå!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Finns inte ens bildexempel att titta på :Oah det tänkte jag inte på, jag kan ju sticka dit och kolla
De borde ju kunna skicka färgprov kan man tycka, men är det bilder är det ju iofs inte säker att nyansen blir rätt ändå!
Jag tittade på sådant där silverfärgat skydd att ha i framrutan (när bilen står parkerad då ). Sedan kom jag på att jag inte kan ha sådant i min bilKlickade precis hem solskydd till bilen från Solarplexius och imorgon ska bilen på AC-service. Nu hoppas jag att det kommer bli drägligare miljö i bilen för vovvarna under sommaren!
Jag tittade på sådant där silverfärgat skydd att ha i framrutan (när bilen står parkerad då ). Sedan kom jag på att jag inte kan ha sådant i min bil
Berätta gärna hur solarplexius är sedan! Kommer skaffa antingen det eller "riktigt" tonade rutor på nästa bil.
Vill också gärna ha update hur de fungerarJag hoppas det ska vara bra!
Min kompis köpte det förra sommaren till sin gamla Ford och hon är jättenöjd. Lite pilligt att sätta på sa hon men mycket svalare för vovvarna ska det vara.
Jag köpte både baklucka, sidorutorna där bak samt sidorutorna till baksätet.
Solarplexius är kanon - skaffar jag bil igen så kommer det åka på solarplexius omedelbumsJag tittade på sådant där silverfärgat skydd att ha i framrutan (när bilen står parkerad då ). Sedan kom jag på att jag inte kan ha sådant i min bil
Berätta gärna hur solarplexius är sedan! Kommer skaffa antingen det eller "riktigt" tonade rutor på nästa bil.
Vi har solarplexus, funkar hur bra som helst. Dessutom toppen som insynsskydd.Jag tittade på sådant där silverfärgat skydd att ha i framrutan (när bilen står parkerad då ). Sedan kom jag på att jag inte kan ha sådant i min bil
Min ser ungefär lika rolig ut i overallRegnoverall, memoryfoam bädd, vetbed, leksak och godis!
Bonusbild! Försök hålla er för skratt! I dare you!
Valpen med världens största huvud!
Nå? Behålla eller lämna tillbaks?
Herregud alltså! Trodde jag skulle skratta ihjäl mig. Inte kunde hon röra sig heller!Min ser ungefär lika rolig ut i overall
Har både och. Bara dynan som används.Vad är värdast att köpa kyldyna eller kylväst?
Har både och. Bara dynan som används.
Du kan ju testa en väst då eller en scarf kanske. Jag tyckte västen blev för tung och så är det inte kul att ha en hund med blöt väst liggandes i soffan. Men har du dom ute så gör det ju inget om det blir blött.Mina går ju runt mycke här hemma nu när vi flyttat till hus o ska alltid vara ute när jag ligger o solar då blir de ju väldigt varmt för dom
Ja, det är från hööks. Det finns bensnören så det sitter väldigt stadigt. Det hade gärna fått vara längre på sidorna så det täckte mer päls men hon blev inte hälften så blöt som hon brukar bli.@mysboll Håller täcket sig nere vid blåst? Täcker det ordentligt eller blir hon väldigt blöt på sidorna? Jag ska nämligen till Danmark under semestern och tänkte investera i antingen en regnoverall eller ett täcke till jycken, men frågan är vad som är bäst.
(Visst är täcket från hööks förresten?)