Jag väntar med spänningÅh nä! Ge mig några månader så ska du få se på perfekt förvaring av hundens papper. Jag håller på att produktutveckla den ultimata hund-/tävlingsmappen - borde rulla ut till försäljning innan årsskiftet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag väntar med spänningÅh nä! Ge mig några månader så ska du få se på perfekt förvaring av hundens papper. Jag håller på att produktutveckla den ultimata hund-/tävlingsmappen - borde rulla ut till försäljning innan årsskiftet
Bah - nu blev jag 579 spänn fattigare bara för att jag är bekväm. Och för att jag vill att puppisarna ska ha det bekvämt. Har precis hämtat ut 120 stycken Tena Beds (pads som suger upp och håller torrt). Nä, jag är inte inkontinent men dom är så himla trevliga att ha till valparna. Första två veckorna har jag lakan, men nu kissar dom ju själva och lakan blir blöta. Tidningar avskyr jag, då det blir trycksvärta överallt och tar tid på sig att suga upp - så pads med en tunn flisfilt över är perfekt i valplådan. Flisen håller sig torr och kisset går igenom och padsen suger upp kisset.
När dom får lite större utrymme är padsen suveräna att slippa få kissiga tassar och valparna kissar gärna på dom, men dom är som sagt dyra och en omgång räcker inte hela tiden ut till 8 veckor. Tänkte först köpa två större bitar badrumsmatta (sympatexmatta som är full med hål = kisset rinner igenom till tidningar under) men dom är svindyra så det får bli till en annan gång. Efter förra kullen hade jag trycksvärta i hela mitt hem som jag hade det sista två veckorna, då det fastnar under mina inneskor och köksgolvet var ett helsicke att få rent från svärta men men, få se hur länge padsen räcker denna gång - en valp mindre och jag köpte en storlek större pads
Mina huliganer åt aldrig på dom - men det kanske dom hade börjat med efter vecka 6 om jag hade haft dom kvar Men trycksvärta är ett elände, för även valparna blir ju skitiga av det. Dom morgonkissar och sen så fort dom ser mig så rusar dom över allt och får blöta tassar och trycksvärta på sig - och tyvärr måste tidningarna (eller vad jag nu har) ligga mot det håll jag kommer från, om jag inte vill ha dom precis framför diskbänken Jag ska helt klart försöka samla stuvbitar av sympatexmatta före nästa gång jag tar en kull (vilket dröjer typ 1,5 år eller så)Knep: presening från ÖBs i botten sen tidning,sen vetbed.
Diskmedel löser trycksvärta på golvet.
Fast jag håller med dig om att dom där är oslagbara,dock inte kul när valparna slaktar dom o man har fyllningen både i halva huset och i magen på valparna.
Håll ett öga på Lidl reklamen,dom säljer ganska ofta sympatex på en rulle med typ 1,5m o 90 brett för runt 79 krMina huliganer åt aldrig på dom - men det kanske dom hade börjat med efter vecka 6 om jag hade haft dom kvar Men trycksvärta är ett elände, för även valparna blir ju skitiga av det. Dom morgonkissar och sen så fort dom ser mig så rusar dom över allt och får blöta tassar och trycksvärta på sig - och tyvärr måste tidningarna (eller vad jag nu har) ligga mot det håll jag kommer från, om jag inte vill ha dom precis framför diskbänken Jag ska helt klart försöka samla stuvbitar av sympatexmatta före nästa gång jag tar en kull (vilket dröjer typ 1,5 år eller så)
Bor i Norrköping, så lite långtHåll ett öga på Lidl reklamen,dom säljer ganska ofta sympatex på en rulle med typ 1,5m o 90 brett för runt 79 kr
Bor du i närheten av Karlstad så har stuvbiten billigt också.
PS. från det sistnämnda kan man internet köpa.
Då behöver jag inte leta @Emuliiaa
Jag med! Ska ha rosa och silver! Men kan inte bestämma om jag ska ha halvstryp eller agilitymodell.Jag tänkte beställa halsband från Dogmania innan dom har beställningsuppehåll igen. Men vilka färger ska man ha till grabbarna? Tonto har ett turkost och orange redan.
Jag med! Ska ha rosa och silver! Men kan inte bestämma om jag ska ha halvstryp eller agilitymodell.
Bra du sa det med pälsen.. Då blir det agility. Gillar inte att dra saker över huvudet på henne.Rosa kommer ju bli skitsnyggt! Jag gillar inte halvstryp då det fastnar i pälsen på Tonto, så vi kör på jaktmodellen.
Bra du sa det med pälsen.. Då blir det agility. Gillar inte att dra saker över huvudet på henne.
Vill du ha samma färg till dem eller ska de ha olika?
Ah! Tål att tänkas på..Brukar jag inte heller göra, men bandet är mjukt på jaktmodellen så det fungerar!
Olika färger! Funderar på Lila till Rollo. Lila och gult, eller lila och grönt. Tonto kanske kan ha turkost och rosa... eller gult och blått med glittertext. Funderar dock på ett rosa med glittertext till Tonto.
Ah! Tål att tänkas på..
Tror lila och rosa skulle passa fint på pojkarna! Fast såg ett gult/blått med glitter innan och det var supersnyggt!
Ops! Råkade visst beställa ett jakthalsband till Minn Det blev med svart foder, rosa band, svart text och reflex paspoall. Får hoppas att det passar. Har varit på jakt efter ett sånt typ av halsband så jag tackar så mycket för tipset. Det blev ett nytt koppel och en leksak också, lika bra att komma upp i fraktfritt liksomJag tänkte beställa halsband från Dogmania innan dom har beställningsuppehåll igen. Men vilka färger ska man ha till grabbarna? Tonto har ett turkost och orange redan.