Resten kommer lösa sig bara han har ett snyggt halsband på sig va? Älskar den färgen, Malte hade en sele i sammaKöpte ett nytt halsband idag, tänkte vi skulle ha det på MHt snyggaste färgerna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Resten kommer lösa sig bara han har ett snyggt halsband på sig va? Älskar den färgen, Malte hade en sele i sammaKöpte ett nytt halsband idag, tänkte vi skulle ha det på MHt snyggaste färgerna
Håller med @Tonto
Resten kommer lösa sig bara han har ett snyggt halsband på sig va? Älskar den färgen, Malte hade en sele i samma
Samma logik som @Wingates, viktigt med snygga tillbehör på MHtPrecis så är man snygg kommer man långt! Riley hade en sele i samma färger när han var liten, skitsnygg
Har ett militärgrönt överFått hem ett expanderkoppel köpte det begagnat då de är så dyra nya. Nu ska jag bara ha ett i Santos färg med
Oohh.. Kaaanske hade funkat! Vill du pma bild?Har ett militärgrönt över
Absolut! Ska kolla var husse lagt det baraOohh.. Kaaanske hade funkat! Vill du pma bild?
Var hittar man en sån?Hittade den perfekta väskan till alla hennes papper idag!
Ica Maxi!Var hittar man en sån?
Hittade den perfekta väskan till alla hennes papper idag!
Då har jag denna så länge så köper jag din sen!Åh nä! Ge mig några månader så ska du få se på perfekt förvaring av hundens papper. Jag håller på att produktutveckla den ultimata hund-/tävlingsmappen - borde rulla ut till försäljning innan årsskiftet