@bollen__ @Elegant machinery Tackar! Har ju inte köpt nåt till plutten på nån månad eller så. Dags för en shoppingtur tror jag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag behöver ett nytt kampskinn men vet inte var man kan gå tag på ett bra. Hade ett jokke-skinn som säljs i "osorterade färger". Fick ett blått och Sherlock älskade det. Funkade skitbra en längre tid men i förrgår när vi hade lekt klart insåg jag att han var helt blå runt munnen.
Fick bort det mesta av färgen kring munnen men blev förstås orolig över hur mycket han fått i sig. Han verkade okej på kvällen men igår kräktes han upp frukosten ganska omgående och verkade illamående resten av morgonen. Båda gångerna han sket under dagen kom det blåfärgad skit. Han fick behålla kvällsmaten och mår bra nu men jag vägrar förstås köpa färgade skinn igen.
Så om nån har tips på hållbara kampskinn utan konstig färg så skulle jag bli jätteglad.
Jag hade tagit en större storlek jaHämtade ut täcket jag väntat på i 2v idag.. Synd de slarvat och stavad Adagio fel vet inte om jag samtidigt ska be om en större storlek? Hans svansrot är nedanför dragkedjeöppningen för svansen, ska inte den vara mitt över? Tänker för passformen
Nä det hade jag inte ens en tanke på. Det borde jag ju göra!Men fy. Har du skrivit till Jokke om,det?
ja, de måste ju få veta hur illa det kan bli! Någon annan hund kanske reagerar ännu värre dessutomNä det hade jag inte ens en tanke på. Det borde jag ju göra!
Perfekt! Fryslorten fyller snart år, så jag visade helt enkelt bilden för husse och berättade att de finns på DogmaniaNästa helg ska vi iväg på hundkurs så jag köpte lite nya små kampleksaker att ha som beröm. Jag tror även jag hittade Franks drömpresent men jag avstod för impulsköp
Jag tycker att de är detÄr det någon som har fritidsbyxor från Engelsons och kan svara på om de är normala i storlek?
Samma erfarenhet.Jag tycker att de är det
Helistar eller vad märket heter, är lite osäker hur det stavas har en väst som är svart o lila iaf!Alltså LILA utrustning till hund och förare, finns det ens?
Tycker precis allt verkar vara rosa.
Drömmen är lila- lite mer pastell/syren men jag är inte jätteknusslig. Har en mörklila matskål som jag fick med från uppfödaren men det är allt. Halsband går däkert att hitta (och när hon blir stor får hon ju specialsytt) men byxor, jackor och västar lyckas jag inte hitta
Alltså LILA utrustning till hund och förare, finns det ens?
Tycker precis allt verkar vara rosa.
Drömmen är lila- lite mer pastell/syren men jag är inte jätteknusslig. Har en mörklila matskål som jag fick med från uppfödaren men det är allt. Halsband går däkert att hitta (och när hon blir stor får hon ju specialsytt) men byxor, jackor och västar lyckas jag inte hitta