Shopping till katterna!

Misstänkte detta! Men hur stor är den? Mina föräldras jätte väger ju typ 7-9kg nånting men han går ju bara ute i stort sett så dom har bara en vanlig billig "öppen" i fall att så att säga :)
Min kommer ju att vara innekatt i koppel ute (vill ej gå ut mer än så om ens det) och blir 3 i år, kanske 3kg nånting?! Så jag har ju helt klart mer krav på min låda för kattens skull! :)
Vi har en ragdollhona på 4,5 kilo och det är inga problem, sen kanske det nog bli trångt för en på över fem kilo.

Vi har en ragdollhona på 4,5 kilo och det är inga problem, sen kanske det nog bli trångt för en på över fem kilo.

Toppen! Då får det bli en sån! Man märker väl om han inte vill ha den o då får man testa en "topbox" som är större :) 48x48x48 tror jag :)

Nu kommer jag att hänga på katt en hel del då jag får hem en omplacering som blir 2 i år! :love:

Har beställt ett litet klösträd/klöstunna från SC med liggplats ovanpå och utskuret som ett kattansikte i grått :love:

Blir en foodbar i blankvitt och samma fast "singel" som vattenskål :p

Nu är det bara kattlåda kvar, skall stå i hallen är tanken och vill ha en hel där minsta möjliga sandmängd kan följa med ut, vilken är bäst? Tittat på "Modcat" i vitt (betalar gärna för snygg design :o;)) men är dom bra? Vill ha den bästa! :up:

Va kul! :D Köp min Modkat! ;) Den är i superskick för ingen av mina lejon får ju plats. ;)

Nu har ju jag fått värsta idén! Hittade massor av bilder på ombyggda Ikea "Hol" som vart toksnygga! :love: Då kan jag ha lådan i hallen och även om Modcat är snygg :up: så är ju en möbel snyggare.. Ska givetvis måla den vit och ha en katttron ala My Prince ovanpå :o ;):rofl:

MEN

Nu blir det till att tänka om med låda, en utan huv helt plötsligt! :nailbiting:
Får vara max 50cm lång och gärna med så höga kanter som möjligt!

Hjälp? :p

Nu har ju jag fått värsta idén! Hittade massor av bilder på ombyggda Ikea "Hol" som vart toksnygga! :love: Då kan jag ha lådan i hallen och även om Modcat är snygg :up: så är ju en möbel snyggare.. Ska givetvis måla den vit och ha en katttron ala My Prince ovanpå :o ;):rofl:

MEN

Nu blir det till att tänka om med låda, en utan huv helt plötsligt! :nailbiting:
Får vara max 50cm lång och gärna med så höga kanter som möjligt!

Hjälp? :p
En vanlig plastlåda med passande mått kanske? Tänk typ Ikeas Samla :)

Mina katter är jättenöjda med sin Hol.
Jag har köpt en IKEA HOL och gjort om den till ett litet hus till kattlådan.
IMAG0073_zpsenyakox3.jpg

IMAG0072_zpsxkpdlx70.jpg
Jag hade en kattlåda med huv som passade när jag tog av huven.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
465
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 115
Senast: Thaliaste
·
Övr. Katt När jag tog hem Mrs Norris fick jag med en liten vippleksak, de som hade haft henne sist sa att hon inte tyckte den var så rolig. Det...
Svar
11
· Visningar
1 195
Senast: escodobe
·
Katthälsa Hej allihop! Min vapendragare Zorro har hunnit bli 18 år och efter att ha gjort ett blodprov konstaterades det att han har njurproblem...
Svar
19
· Visningar
2 707
Senast: Jamienoble
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Akvarietråden V