Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vi har ju två stora katter och förhoppningsvis fler på ingång om något år så det behöver vara hållbart. Det är väl världens mest hållbara laminatgolv eller vad de nu marknadsför det som.
Även hittat tapeter till några av rummen i huset. Biorummet ska få den mörka tapeten som ska matchas med svart heltäckningsmatta, svart tak och svarta lister och vardagsrummet får den ljusgrå tapeten som är helt utan mönster.
Riktigt snygga tapeter! Jag som snart skall flytta håller på att planera som en galen, tapeter, bestick, koppar, ja allt allt vill jag ha nytt och bara i min stil! (Tidigare fick ju för detta sambon bestämma LITE )
Måste också tipsa om en helt fantastisk butik som heter Papeterie i Göteborg (finns även online), jisses, där har jag köpt MASSOR!
Hm har jag inte tänkt på. Tror inte vi hade direkt mörka alternativ från hyresvärden dock. Jag gick däremot i ganska ljusa toner för då känner jag att jag har lättare för att använda mörka detaljer.
var på ett homeparty igår med heminredning (Living & room) Tyvärr apdyra grejer som mest gick i shabby chic och mormor stilen. Men jag hittade en fin uppläggningsskål och ett uppläggningsfat som blev beställt.
Nu är det sommar så nu flyttar vi ut och kommer att bo mestadels i våra båtar
Förra året köptes en snipa som ett litet projekt, det kommer nog ta ett par år innan den är helt klar så som vi vill ha den men vi börjar så smått iaf
Idag har jag köpt tyg och sytt nya gardiner till den iaf och ska välja ut tyg för att tillverka nya dynor.
Förebild på gamla hemska båtgardinerna, hur kunde någon välja såna?
Mina nya gardiner och ett par kuddar jag sytt av tyget som blev över
Igår åkte jag till EM möbler för att köpa muggar och en spegel till sovrummet.. Men köpte denna:
En ställbar Jensen Diplomat.
Jag vet inte vad som hände, jag har fortfarande hemska minnesluckor ifrån besöket
Skulle inte alls köpa en ny säng nu, men med erbjudandet som var gick inte att motstå, vi köpte en kontintalsäng för ett år sedan men har inte varit nöjda och har ångrat att vi inte köpte en ställbar.
Några muggar blev det inte. Inte någon spegel heller.
Har inga bilder nu, men vi har mest köpt saker till ungarna sista tiden.
En sandlåda, rutschkana, lite sandlådeleksaker och böcker med Pettson och Findus
Blev två golvfläktar till övervåningen och en dammsugare idag också.
Lantbruksdjur Jag tycker alltid det blir lättare när de är dräktiga, de blir gosigare då.
Sen vill jag gärna lära dem att äta kraftfoder ur hink för...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.