SHOPPING - Till hemmet tråden!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: SHOPPING - Till hemmet tråden!

Kolla Tradera. Jag har köpt två jättefina metallbrickor/fat på Tradera nyligen:

Silverpläterad. 19 kr + frakt
163202432_013a6a87-56df-4100-9457-790501407f7b.jpg

Guldpläterad (24 karat). 59 kr + frakt
163206461_2c0d7856-7d14-4fcd-a4f7-89f9fccf62c9.jpg

Det senare är ett kakfat egentligen. Det har en ca 3 cm hög kant runtom. Finns flera likadana och liknande ute på Tradera nu. Märket är Scandia om du vill söka på dem.

Ja också fina, den understa har jag redan! (eller något liknande iaf ;))

Letade lite snabbt på deras sida och hittade den inte, men den finns nog kvar i standardsortimentet i butik. Tror jag betalade 329 kr för den, mycket pengar för en ljusbricka man kan hitta på myrorna för en femma men det var den enda som föll mig i smaken.
Den ligger i någon kartong i flyttkaoset här, ska gå igenom lådorna idag och hittar jag den ska jag fota den åt dig. :)
Annars så syns den längst ner på den här bilden. :)

Jag behöver också lite hjälp av er alla som hittar saker hela tiden. :D

Vi ska göra om hela tvättstugan och jag vill ha någon söt burk, då lite större format att ha tvättmedel i, en som ska stå framme.
Var i Ullared tidigare i veckan och de hade denna och en plåtburk som såg ut som en tvättmaskin som inte alls föll mig i smaken.
Jag använder bara kulörtvättmedel när jag tvättar för vi har inte så mycket vitt, om det nu hjälper något. ;)

Jag är jättekräsen på det mesta, så det är svårt att hitta saker. Tråk! :banghead:

Tyckte inte att det var så farligt, himla fin bricka! Kanske får ta o bli en sådan! ;)

kl

Någon som har tips på snygg hushållspappershållare som man kan sätta upp på väggen?

Hur förvarar ni plastpåsar?
Vi har våra i köksoffan men nu ska den knarriga gamla saken ut :wtf::p
Så vi behöver någon ny förvaring, någonstans där inte små barnhänder kommer åt påsarna. Funderar på någon förvaringsbox ovanpå köksskåpen eller något, men skulle gärna ha något snyggare.

Vi har våra plastpåsar i såna här behållare från Ikea.
Har lagt två stycken behållare i en av kökslådorna så man slipper se eländet och de håller sig bra på plats :)

variera-behallare__23136_PE073391_S4.jpg

Kunde ju vara något kanske.
Kunde gömma den i ett överskåp så når inte grabbarna den. :)

kl*
Den här ska snart få pryda mitt hem, ska bara låna en borr för att få upp kroken.
Dock är det lite jobbigt med hur jag ska placera den, uttaget i taket är ur lustigt och fult och vill inte behöva sätta den exakt där.
rotvik-taklampa__0156110_PE314256_S4.JPG

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2025
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka