SHOPPING - Till hemmet tråden!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: SHOPPING - Till hemmet tråden!

Bägge kattlådorna var ju jättefina! Jag efterlyser dock en låda som är BÅDE snygg och HUNDSÄKER!!! Är ju iofs ganska bra att aldrig behöva tömma kattlådan på bajs, men det är GANSKA äckligt när man lagt sig och så kommer det en lagom trött och mysig och vääldigt kelsjuk hund krypande upp mot ansiktet för att ge en en kattskitsstinkande puss...:yuck:

Så känner jag oxå. Är man nogran och rengör dom med jämna mellanrum så håller dom sig fina i flera år.

Nånting sådant här kanske kan vara något?

14684265-origpic-0f67a9.jpg

Bägge kattlådorna var ju jättefina! Jag efterlyser dock en låda som är BÅDE snygg och HUNDSÄKER!!! Är ju iofs ganska bra att aldrig behöva tömma kattlådan på bajs, men det är GANSKA äckligt när man lagt sig och så kommer det en lagom trött och mysig och vääldigt kelsjuk hund krypande upp mot ansiktet för att ge en en kattskitsstinkande puss...:yuck:

Har inte läst hela tråden, men har du tittat på Modkat?

Jag skickar ett PM :) Det är ju egentligen en "köksförvarings-byrå" men jag kommer ha teven på den i sovrummet, kommer passa fint med övrig stil i sovrummet :D

Superfina!! Absolut ska du ha en snygg kattlåda!! Jag hade tänkt likadant :)

*knapplån*

Evigt tjatande... Men nu är de hemma! :D

pic_517f759dddf2b31dd8ac970f.jpg

Har ju köpt hus och det är en hel del inköp... Ska väl försöka fota allt någon dag.
Fyndade förresten ett mörkt matbord på Myrorna här om veckan, för 250 kr! :D

*Kl*

Fick hem dessa gardiner från Jotex i veckan. :) Hade inga planer på att köpa gardiner till vardagsrummet men sambon fastnade för dessa då han satt och kikade i Jotex - katalogen med mig.

85-4070.jpg

Passade även på att beställa matchande kuddfodral, så nu är det riktigt vårfint här hemma!

93-3005.jpg

*kl*

Gårdagens loppisfynd, en gammal brandspruta i koppar för 50:- Blev perfekt som blomkruka!

247515_10201220002087779_678882924_n.jpg

Mot nästa loppis!

Funkar de bra? Hade tänkt köpa rullgardin men sådana är kanske snyggare... Om det blir mörkt ordentligt?
Jag tycker att det blir snyggare med de här än rullgardiner. Vi trädde dem på skena, så att de böjer sig runt om fönstret så att säga. Har man dem på raka stänger kommer det säkerligen in ljus på sidorna. Upptill kommer det ju in lite ljus, men jag tycker inte att det stör.
Jag skickar ett PM :) Det är ju egentligen en "köksförvarings-byrå" men jag kommer ha teven på den i sovrummet, kommer passa fint med övrig stil i sovrummet :D
Åh, kan du PMa mig också? Jag tyckte också att den byrån/buffén var riktigt snygg! :)

KL
Vi har äntligen köpt en ny soffa! En riktig soffa! (Jag är överlycklig, för vi har hittills haft en ful, ojämnt nedsutten bäddsoffa som sambon dessutom använt som säng innan vi flyttade ihop :p)
468159_10151640567168784_2105755167_o.jpg

Köpt lite lyktor, dekorationer och en matta till balkongen och nu ska där bara fyllas på med blommor (och kanske en hylla/bänk)
921700_10151640130868784_1921169625_o.jpg

Och så har vi köpt lite krukor till blommorna i trappan, en duk, dynor och filtar till uteplatsen :)
472685_10151640130213784_1355481721_o.jpg

Snygga saker! Den mattan har jag också spanat på men vi har inga väggar runt vår balkong så vi var rädda att det skulle bli blött och omysigt på golvet om vi la på en matta. Vi har trall men jag hade gärna haft en matta också.

Tack! Drogs som en magnet till den, kändes skönt att byta ut min fula plastiga Ikealampa ;)

Söt lampa!

Jag köpte två nya kuddar till soffan igår. :) När jag kom hem med dem tyckte sambon att "det snart är mer kuddar är soffa här"! :P
20130508_130636.jpg

Är soffan från Ikea? :) har också en sån isf! Supernöjd, men den är lite trång att ligga sked i med kuddarna :(

Japp, det är den! :) Jag tycker den är toppen so far, och den ställbara ryggen på schäslongdelen var ett stoort plus för mig. :) Men ja, lite trång är den om man vill ligga bredvid varandra och titta på tv. ;) Men det är ju tur att det går att ta ur kuddarna!

*kl*

Var i Ullared och besökte Gekås förra helgen, fick med mig bland annat denna lampa. :)

946936_10151411720391641_1758449449_n.jpg

*kl*

Jag har blivit besatt av att hitta ett vackert fat att ha en Whiskykaraff på, lite SATC sådär...;):p

Karaff och glas hittar jag ju... Men en bricka? Kristall eller metall får det vara! ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2025
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka