Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Här har jag äntligen shoppat lampa till badrummet (och satt upp den som vi redan hade, tog ju bara nästan 6 månader...) i samma veva köpte jag även lampa till hallen, och idag slank en lampa till lilla vardagsrummet med också. Hoppsan
Nu har vi äntligen dragit igång med renoveringen här hemma!
Så idag har vi shoppat och satt renoveringstapet och målat köket en gång
Ska även sätta nytt kakel, ny bänkskiva och lägga nytt golv.
Sovrum och vardagsrum ska få nya tapeter och golv de med.
Så förutom att ha shoppat golv, tapeter och färg har det blivit nya gardiner, plädar, kuddar, en löpare, och några nya prydnadssaker till vardagsrummet.
Sovrummet har fått nya sängkläder och i veckan ska jag nog shoppa lite nya gardiner och ett par mattor till sovrummet och nya gardiner till köket
Jag är hyfsat nöjd, tycker dock inte den är djup nog (man ryms inte riktigt o skeda två stycken utan att ta bort kuddarna. Sen ångrar jag att jag inte tog en med fast divandel
Jag och min sambo ska bli särbos och jag ska för första gången bo själv! Detta betyder att jag äntligen ska få ha övervägande rosa i min nya lägenhet så nu har jag beställt lite grejer
Verkligen!
Man är väl bara lite konstigt om man gärna har dörren öppen och tänt där inne bara för att få njuta av allt fint som hänger där inne nu när garderoben är lika fin?
Hästhantering Jag har en som är precis lika gammal som din. Han går på lösdrift här hemma på gården och leker mycket med min andra valack, men han har...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.