SHOPPING - Till hemmet tråden!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: SHOPPING - Till hemmet tråden!

Vi har köpt lite målarfärg och en hylla som blev en ny skohylla vilket resulterade i en något fräschare walk in closet. ;)

klkforeefter_51f1651e9606ee2768e1ab44.jpg

Haha, nu blev jag något paff! Tyckte först att det var min klädkammare som också just målats vit. Men de var visst bara lika :D Din blev dock lite snyggare med nytt golv, mitt är fortfarande grönt :mad:

Åhlens, men de fanns inte med på hemsidan av nån knepig anledning.
Men hemtex har dem också :) Fanns i blått, grön och rosa

Jag som fick lite pengar över efter mina helgaktiviteter ska nog ta mig en sväng på stan senare i veckan hör jag :)

Vi har köpt en ny ytterdörr, lite tapeter, kakel, massa timmar av hantverkaren och lite sånt. ;)

c47f7a9cf4a811e2877022000a9f1278_7.jpg

rumtva010_51f7fe279606ee41c756e715.jpg

kakel_51e514699606ee58cfa98225.jpg

En TV-bänk på IKEA fyndhörnan. :D Nu behöver vi bara ett snyggt soffbord i svart högblank med två plan (alltså en hylla under bordet) och gärna högre än 50 cm...
d809b4def37111e2ab9622000a9f1423_7.jpg

Ja just ja, äntligen har jag hittat ljusrosa pärmar! :love:

d326aaf0f62b11e29cc222000a9f38cc_7.jpg

kl

Jag skulle leta efter tröjor, men hittade det här på HM istället.

hmprod

Två små och en stor av de lyktorna i metall på bilden. Koppar :love:

hmprod

Det där skoskåpet har jag suktat efter länge. Dock är hallen ännu mindre nu efter flytt så den drömmen får ligga på is ett tag ;)

jag har funderat på hur det egentligen funkar med skoskåp. Alltså, går det bara att ha låga skor och typ finskor och så däri? Om man mestadels äger boots med "halvavadenlånga" skaft, får man ner dem däri då? Eller sitter lågskor på någon slags pinne nere i skåpet? (Shit vad jag känner mig efter nu)
Finns det möjligtvis chans att se en bild inifrån? :)

Halvhöga skor som typ vinterkängor fungerar i skoskåp men inte stövlar med långa skaft om de inte är mjuka så det är okej att vika dem.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2025
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka