SHOPPING - till hemmet! Del 2

Fy fasen vad snygg!!! En tapet i min smak, stora, icke-repetativa mönster.
Tack! Den är måttbeställd efter väggen, den va dock lite mörkare än vad jag trodde den skulle vara så jag blev lite besviken först när jag fick hem den men nu har jag vant mig. Den va mer "urvattnad vintage" i färgen på bild.
Otroligt lätt att sätta upp, tog ca 1,5h timme från det att jag plockat fram (hittat..) mina tapetverktyg.

En fondvägg är mitt senaste inköp (eller ja egentligen en ny lampa över matbordet men den hade jag ingen bild på :D ) Maken hade inte sett tapeten och fick en chock när han kom hem :laugh:
Visa bifogad fil 76280
Åh den tapeten var fin, passade väldigt bra i färgerna där på den väggen till möblerna 👌 älskar för övrigt bilder på papegojor och andra exotiska fåglar, är ologiskt rädd för dom i verkligheten men så vackra djur 😅😍

Skulle kolla efter lampa till sängbordet. Kom ut med denna istället ifrån second hand 😅 :love:

Bifogade filer

• 20210909_235220.webp
    20210909_235220.webp
    92,7 KB · Visningar: 101
Åh, alltså Pettson och findus var en ganska stor del av min barndom och nu upptäckte jag att de har gjort handdukar och liknande med bilder från de böckerna 😍
julpyssel-kokshandduk-pettson-and-findus.jpg

Denna kommer jag särskilt ihåg, jag har nog fortfarande kvar den boken någonstans :love: känns ju nästan obligatoriskt att klicka hem..!

Liknande trådar

Hemmet Vad har ni för saker hemma som underlättar ert liv? Vad har ni som efter att ni har köpt det önskar ni att ni hade köpt för länge sedan...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
8 005
Senast: SaraXX
·
Svar
2 001
· Visningar
98 942
Senast: pepp
·
Trädgård & Växter Vi köpte betongkrukor till framsidan förra året, med förhoppning om att förra årets växter skulle komma även i år. Det gjorde de inte så...
Svar
6
· Visningar
414
Senast: sthu
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 594

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Gravid som "äldre"
  • Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat