Ska byta ut min tv möbel mot en byrå och ett "vitrinskåp" nästa helg. Lite av en förberedelse för när jag måste köpa en ny tv och vill få in mer förvaring i lägenheten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag var på IKEA i Sundsvall igår 25 minuter efter de öppnar och parkeringen var smockfull. Hade verkligen trott att det skulle vara rätt lugnt så tidigt en vardag men alla har väl fortfarande semester.Villhöver nog snart göra ett Ikea- besök. Undrar om det är mycket folk där den här veckan?
Visst är det typ sista veckan innan skolorna börjar också? Har för mig att det är en faktor också, det fixas med barnrum osv inför skolstart och eftersom det inte heller är kanonväder så...Jag var på IKEA i Sundsvall igår 25 minuter efter de öppnar och parkeringen var smockfull. Hade verkligen trott att det skulle vara rätt lugnt så tidigt en vardag men alla har väl fortfarande semester.
Många som börjar universitetet brukar också börja flytta in i augusti så det kommer nog inte bli mindre folk i slutet av månaden heller.Visst är det typ sista veckan innan skolorna börjar också? Har för mig att det är en faktor också, det fixas med barnrum osv inför skolstart och eftersom det inte heller är kanonväder så...
Jag ska nog tänka lite på det
Oj ingen aning?Visst är det typ sista veckan innan skolorna börjar också? Har för mig att det är en faktor också, det fixas med barnrum osv inför skolstart och eftersom det inte heller är kanonväder så...
Ja, det är det.... Jag behöver köpa ett par lakan, men väntar tills det lugnat ner sig lite....Villhöver nog snart göra ett Ikea- besök. Undrar om det är mycket folk där den här veckan?
Visst är det typ sista veckan innan skolorna börjar också? Har för mig att det är en faktor också, det fixas med barnrum osv inför skolstart och eftersom det inte heller är kanonväder så...
Det stämmer. Här börjar skolan på måndag, och i grannkommunen är det onsdag nästa vecka som är första dag. Förhoppningsvis lugnar det ner sig lite sedan....Oj ingen aning?
Har inga barn själv och var länge sedan jag gick i skolan så har verkligen noll koll på när lov osv är nu. Men ja det stämmer säkert
Mitt problem är dock att jag börjar jobba igen nästa vecka och då inte kan åka dit under en vardag. Skulle också behöva göra klart min hemarbetsplats (därav ikea) innan den "behövs" så jag skulle verkligen behöva åka den här veckan.Det stämmer. Här börjar skolan på måndag, och i grannkommunen är det onsdag nästa vecka som är första dag. Förhoppningsvis lugnar det ner sig lite sedan....
Jag testade att gå dit på lunchen idag, men vände igen på parkeringen. Alldeles för många bilar - från alldeles för många länder dessutom - för min smak.... Men det är ju en stor lokal, så det kanske inte var så horribelt där inne, vad vet jag....Mitt problem är dock att jag börjar jobba igen nästa vecka och då inte kan åka dit under en vardag. Skulle också behöva göra klart min hemarbetsplats (därav ikea) innan den "behövs" så jag skulle verkligen behöva åka den här veckan.
Jag kan ha tappat det och blivit en antik-krimskrams-kitsch tant Har börjat sondera antikaffärer alldeles för mkt…
https://www.instagram.com/s/aGlnaGx...a_id=2536496095652932800&utm_medium=copy_link