Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu har jag köpt det.
Ska nog sätta upp en tallrikslist att ha den på, nästan för fin för att användas!
Inte bara genialisk, riktigt snygg också!Jag köpte den här ljusstaken häromveckan, en så himla simpel men genialisk idé att baka in tändstickshållare och ljusstake i samma! Särskilt för mig, som aldrig kan komma ihåg var jag lagt tändstickorna.
Visa bifogad fil 83422
Visst är den! Gillar kombinationen av det moderna, industriella, stilrena och det lite mer gammeldags (tänker här främst på "örat" till vänster på bilden). Tillverkad i Sverige är den också!Inte bara genialisk, riktigt snygg också!
Vilket märke är det?Visst är den! Gillar kombinationen av det moderna, industriella, stilrena och det lite mer gammeldags (tänker här främst på "örat" till vänster på bilden). Tillverkad i Sverige är den också!
Design Kristina Stark, finns att köpa på t.ex. DesigntorgetVilket märke är det?
Hittade den online. Vaaaaaaldigt lockad att kopa...
Jag köpte den .. !
Jag har två breda och en smal, alla med glasdörrar, och är jättenöjd med dem. Älskar att böckerna inte blir så dammiga bakom dörrarna men ändå syns genom glaset.Ska byta ut min bokhylla, troligen blir det efter nästa löning. Blir Ikeas Billy, två stycken stora full bredd, varav en med dörrar, sen tänkte jag en halvhög också.
Den kommer va vit och ta mindre plats än den jag har nu, tror det kommer bli ett lyft för rummet när det går igen i det andra som är vitt.
Visa bifogad fil 84720
Ja det är fördelen, tanken är att den med dörrar blir vitrinskåp, precis som det är idag, idag har jag också billys fast mycket mörkare, något rödbrun färg de hade för längesen.Jag har två breda och en smal, alla med glasdörrar, och är jättenöjd med dem. Älskar att böckerna inte blir så dammiga bakom dörrarna men ändå syns genom glaset.
Supersnyggt rum!Jag har shoppat en fotpall som jag varit sugen på i över ett år nu.
Jag har shoppat en fotpall som jag varit sugen på i över ett år nu.
Tack! Den är lika gammal som huset så det är lite kul!Vilken vacker tavla!