Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Soffbord
Buketräff hemma hos digVisa bifogad fil 59034
Köpt en bastu till hemmet! sjukt impad att det gick så fort, 2 dagar att bygga ihop den och installera!
Haha eller hur! Får bara plats fyra, men man får väl turas om. Post-corona förstås..Buketräff hemma hos dig
Var har du köpt stolarna till matgruppen?Har precis flyttat in i vår första gemensamma
lägenhet så det har blivit en hel del nytt veckorna som gått. Vi väntar fortfarande på soffan (en Skultorp från Ikea, beige med schäslong och svarta ben) men matbordet och stolarna är iallafall uppe
Det återstår matta, lampa och så ska nog väggen till höger få vägghyllor för tavlor och växter.
Och jag unnade mig en ny sminkspegel i ”har fått nytt jobb”-present. Min gamla var större och klumpigare och hade hängt med i typ 7 år...
Var har du köpt stolarna till matgruppen?
Vad är fel? Har tittat flera gånger men ser inteHittade en liten spiselkransklocka till spiselkransen (tittar automatiskt dit varje gång jag vill veta vad klockan är trots att vi aldrig haft någon klocka där ). Inte förrän jag kom hem såg jag att de lyckats skriva fel på urtavlan, hur lyckas man med det liksom?
Visa bifogad fil 59401
4 skrivs IV.Vad är fel? Har tittat flera gånger men ser inte
Aha! Det var det som menadesMen brukar inte 4 på klockor skrivas just IIII och inte IV? Kanske har helt fel för mig men tror faktiskt att det är vanligt.
@macbeth
Det är möjligt, men jag har aldrig sett det så förut iaf, och tyckte det såg konstigt ut när jag noterade det. Men klockan är ju funktionell oavsett, så spelar ingen större roll för migMen brukar inte 4 på klockor skrivas just IIII och inte IV? Kanske har helt fel för mig men tror faktiskt att det är vanligt.
@macbeth