Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så söt en glad gubbe !
Köpte spel också
Underbart roligt spel! Har skrattat mycket åt det där
Ok den blev kanske inte heeelt svartvit, men nästan! Beställde denna till sovrummet nu, jag tycker den var härligt rofylld på något sätt och den passar perfekt med färgskalan vi har där inne!Spegel till hallen, två nya krukor samt en cool ram som jag tänkte sätta någon cool svartvit poster i!
Visa bifogad fil 51040
Fint! Gillade speciellt krukan, den hade nog gjort sig fint hos mig med. Vart köpte du den?Spegel till hallen, två nya krukor samt en cool ram som jag tänkte sätta någon cool svartvit poster i!
Visa bifogad fil 51040
Nu är balkongen redo! Matta och soffa från rusta och rullvagn från åhlens. Jag är så nöjd!
ge mig varma sommarkvällar nu!
De där är så jäkla roligt! Tipsar även om unstable unicorns, svinkul!Köpte spel också
Visa bifogad fil 50909
Den är från Ikea! Kom upp under Nyheter på hemsidan, så jag antar att den är en del av deras sommarkollektionFint! Gillade speciellt krukan, den hade nog gjort sig fint hos mig med. Vart köpte du den?
Kanske bättre bild på bordet. Älskar lilla rullbordet bakom också, ”lubban” från Ikea